چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / فعالیت فروشگاه شهروند در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
فعالیت فروشگاه شهروند در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

فعالیت فروشگاه شهروند در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

مدیرعامل شرکت شهروند از حضور فروشگاه شهروند در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همزمان با افتتاح این نمایشگاه با هدف خدمات دهی به بازدید کنندگان در فضای حدود هزار متر مربع خبر داد.

فروشگاه

به گزارش کسب و کار نیوز مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت شهروند با اعلام این خبر گفت: فروشگاه شهروند امسال با هدف خدمات دهی به بازدید کنندگان در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کرده و خوشبختانه با توجه به حضور گسترده مردم در نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مراجعه کنندگان روبرو شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به حضور فروشگاه شهروند تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه کتاب اظهارکرد: خدمات‌دهی در فروشگاه شهروند از اولین روز برگزاری نمایشگاه کتاب آغاز شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند تا آخرین روز نمایشگاه از ساعت ١٠ الی ٢٠ با حضور در فروشگاه شهروند مایحتاج خود را تامین کنند.

سریع القلم با بیان اینکه هدف از حضور فروشگاه شهروند در نمایشگاه کتاب تهران، حمایت از امور فرهنگی و تامین رفاه مراجعه کنندگان و جلب رضایتمندی بیشتر شهروندان است، گفت: در همین راستا شرکت شهروند بیش از ششصد قلم کالای مورد نیاز شهروندان شامل انواع نوشیدنی و تنقلات غذای آماده، کیک، بیسکوییت و … را با تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند تا بتواند به سهم خود قدمی در مسیر رضایت بیشتر شهروندان بردارد.

به گزارش شهرنوشت، فروشگاه شهروند از روز چهارشنبه (١٢ اردیبهشت) تا شنبه (٢٢ اردیبهشت ماه) از ساعت ١٠ صبح تا پایان ساعت کاری ( ساعت ۲۰) در نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلی حضرت امام خمینی (ره) جنب شبستان، سالن انتشارات خارجی (عربی) ورودی E به بازدید کنندگان خدمات ارایه می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در سال ۱۳۸۸ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.