صفحه اصلی / استان ها / کرمان / وقوع ۱۱۰۰ حادثه در سال ۹۶ در استان کرمان
وقوع ۱۱۰۰ حادثه در سال ۹۶ در استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان اعلام کرد:

وقوع ۱۱۰۰ حادثه در سال ۹۶ در استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیش از ۱۱۰۰ حادثه طبیعی و غیرطبیعی در کل استان در سال ۹۶ ثبت شد و مدت زمان حضور نیروهای هلال احمر در صحنه ۱۳ دقیقه بوده که مردم از طریق شماره ۱۱۲ ندای امداد در مواقع حادثه تماس می گیرند.

حوادث کار

به گزارش کسب و کار نیوز، “رضا فلاح” صبح امروز ۱۱ اردیبهشت ماه با اشاره به هفته هلال احمر (۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت) در نشست خبری اظهار کرد: برنامه‌های امسال هفته هلال احمر در چهار بخش مراسم، ارائه خدمات ویژه، فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی و برنامه‌های عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مانور زلزله با حضور مسئولان استان ۱۹ اردیبهشت ماه در شهرستان زرند، افتتاح پایگاه امدادی کارخانه لاستیک بارز، افتتاح خانه‌های هلال در رفسنجان، بم، شهربابک و زرند و مسابقه ویژه اسب سواران امدادی در منطقه ویژه رفسنجان  (سال گذشته این تیم فعال شده تا در زمان بحران کمک کند) از جمله برنامه‌های هفته هلال احمر در استان کرمان است.

فلاح با بیان اینکه شعار هفته هلال احمر در سال جاری “همه جا برای همه” نامگذاری شده، تصریح کرد: دوره امدادیِ آوار در کرمان ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی با حصور استان‌های مختلف برگزار می شود.

وی بیان کرد: ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و سلامت با تخفیفات ویژه، برگزاری مانور زلزله و زنگ امداد در مدارس، دیدار با خانواده شهدا و شهدای امدادگر و … از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمر در کرمان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به عملکر این نهاد در سال ۹۶ عنوان کرد: سال گذشته سختی برای هلال احمر در کشور و استان کرمان بود و زلزله هایی در استان کرمان داشتیم.

وی افزود: هدف هلال احمر نجات جان افراد، در کنار مردم و برای ارامش آنهاست و سال قبل در استان گرچه کمبودهای مالی و تجهیزاتی داشتیم اما اجازه ندادیم که مشکل ساز شود.

فلاح اظهار کرد: بیش از ۱۱۰۰ حادثه طبیعی و غیرطبیعی در کل استان در سال ۹۶ ثبت شد و مدت زمان حضور نیروهای هلال احمر در صحنه ۱۳ دقیقه بوده که مردم از طریق شماره ۱۱۲ ندای امداد در مواقع حادثه تماس می‌گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته ۵۵۶ نفر گرفتار در خودرو در حوادث استان رهاسازی شدند، گفت: همچنین سال قبل ۹۰ دوره آموزشی تخصصی در استان که بزرگترین مرکز آموزشی جنوبشرق است، ارائه شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.