صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / نظارت بر حمل‌ونقل و ترانزیت کالاهای وارداتی در کشور یکپارچه می‌شود
نظارت بر حمل‌ونقل و ترانزیت کالاهای وارداتی در کشور یکپارچه می‌شود

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور:

نظارت بر حمل‌ونقل و ترانزیت کالاهای وارداتی در کشور یکپارچه می‌شود

با اشتراک داده‌های سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک و راه داری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نظارت حمل‌ونقل و ترانزیت کالاهای وارداتی در کشور یکپارچه و هماهنگ می‌شود.

ترانزیت

به گزارش کسب و کار نیوز،  معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در حاشیه سفر به بندرعباس گفت: مقدمات اجرای این سیستم هماهنگ از هفته آینده آغاز می‌شود و تا شهریورماه به‌طور کامل سیستم‌های هر سه سازمان به هم متصل می‌شوند.

فرامرز مداح افزود: با راه‌اندازی این سیستم هماهنگ، از زمان رسیدگی و نظارت بر حمل‌ونقل و ترانزیت کالا کاسته می‌شود و نظارت نیز دقیق‌تر می‌شود.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی سیستم هماهنگ همچنین می‌تواند به کنترل کالا‌های وارداتی و پیشگیری از قاچاق کالا کمک کند تا بتوان از تولید کالای ایرانی طبق شعار سال حمایت بهتری کرد.

مداح خاطرنشان کرد: هرمزگان با بیش از نه هزار کیلومتر راه نزدیک در حدود هشت درصد راه‌های کشور را دارد و سال گذشته ۳۰ درصد ترانزیت خروجی کشور در حدود سه و نیم میلیون تن، در هرمزگان بوده است.

وی اضافه کرد: میزان تصادفات در جاده‌های استان در سال گذشته چهار درصد کمتر از سال ۹۵ بوده و در سفر‌های نوروزی امسال نیز میزان کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای از ۳۷ نفر در نوروز ۹۶ به ۲۷ نفر کاهش‌یافته است.

مداح عنوان کرد: در کل جاده‌های کشور هزار و ۵۰ دوربین نظارتی نصب‌شده که ۵۴ دوربین از این شمار در جاده‌های هرمزگان نصب‌ شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.