صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / ۲۵۰ دستگاه خودروی تجاری سنگین سایپادیزل تحویل مشتریان می شود
۲۵۰ دستگاه خودروی تجاری سنگین سایپادیزل تحویل مشتریان می شود

باحضور وزير صنعت، معدن و تجارت؛

۲۵۰ دستگاه خودروی تجاری سنگین سایپادیزل تحویل مشتریان می شود

۲۵۰ دستگاه خودروی تجاری سنگین تولید گروه خودروسازی سایپا تا لحظاتی دیگر در مراسمی باحضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به مشتریان تحویل خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز در راستای طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل تجاری، تعداد ۲۵۰ دستگاه از خودروهای تجاری سنگین تولیدی گروه خودروسازی سایپا به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
در این مراسم که با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران ارشد وزارت صنعت و گروه خودروسازی سایپا برگزار می شود، همچنین سامانه های فروش منعطف محصولات گروه سایپا، فروش فوری اعتباری محصولات گروه سایپا و نمایشگاه مجازی محصولات این گروه رونمایی خواهد شد.
گفتنی است در واپسین روزهای سال گذشته مرحله نخست طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل تجاری کشور با تحویل ۲۰۰ دستگاه کامیون در سایپادیزل آغاز شد.
در این طرح گروه خودروسازی سایپا به عنوان هسته مرکزی تولید و جایگزینی خودروهای تجاری سنگین انتخاب شده و در صورت پیشرفت این طرح و اجرای برنامه ها، هم ظرفیت های کنونی گروه در عرصه خودروهای تجاری در دو شرکت سایپادیزل و زامیاد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و هم فرصت اشتغال زایی بیشتری فراهم خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید

به گزارش کسب و کار نیوز، سال گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.