صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / جلسه هیات رییسه کانون نمایندگان ادوار مجلس برگزار شد

جلسه هیات رییسه کانون نمایندگان ادوار مجلس برگزار شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، گفت: علل ضعف تاثیرگذاری احزاب و نهادهای مردمی در جامعه در دستور کار کارگروه ما قرار گرفته است.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه هیات رییسه کارگروه امنیت ملی و سیاست خارجی کانون نمایندگان ادوار مجلس، اظهار کرد: در این جلسه هیات رییسه این کارگروه با حضور آقایان سبحانی‌نیا، ساداتیان، علی محمدی، حسینی و اینجانب و همچنین آقای اکبرنیا عضو ناظر این کارگروه امروز (دوشنبه) ۱۰ اردیبهشت ماه در دفتر مرکزی کانون نمایندگان برگزار شد که پس از ارائه گزارش‌های حاضران در جلسه از وضعیت جامعه تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد موضوعات امنیت اقتصادی، عوامل واگرایی مردم از مسئولان، علل کاهش سرمایه‌های اجتماعی، علل ضعف تاثیرگذاری احزاب و نهادهای مدنی در جامعه به ترتیب در دستور کار هیات رییسه این کمیسیون قرار گیرد.

حشمتیان در پایان گفت: همچنین مقرر شد جلسات هیات رییسه دو هفته یک بار در روزهای یکشنبه و جلسات عمومی نمایندگان ادوار عضو این کارگروه، دوشنبه اول هر ماه با موضوعات مورد نظر در محل مجلس شورای اسلامی تشکیل شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.