صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / بازگشت نامزد وزارت امور کهنه سربازان آمریکا با عنوانی دیگر به کاخ سفید
بازگشت نامزد وزارت امور کهنه سربازان آمریکا با عنوانی دیگر به کاخ سفید

بازگشت نامزد وزارت امور کهنه سربازان آمریکا با عنوانی دیگر به کاخ سفید

رونی جکسون که در میانه مطرح شدن ادعاهای متعدد علیه او، از نامزدی برای سمت وزیر امور کهنه‌سربازان دست کشید، به شغل خود به عنوان پزشک شخصی دونالد ترامپ برنمی‌گرد اما در بخش پزشکی کاخ سفید خواهد ماند.

رونی جکسون

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، روزنامه پولیتیکو به نقل از مقامات دولتی نوشت، رونی جکسون، پزشک رییس جمهور آمریکا شغلی را در واحد درمانی کاخ سفید بر عهده گرفته و به این بخش باز گشته است و دکتر شان کانلی، یک کهنه سرباز نیروی دریایی که پس از نامزدی جکسون، به عنوان پزشک رییس جمهور مشغول به کار شد، در سمت خود باقی می‌ماند.

جکسون پس از آن که جان تستر، سناتور دموکرات ادعاهایی را درباره مصرف مشروبات الکلی در حین کار، تجویز بیش از اندازه دارو و فعالیت در محیط سمی علیه او مطرح کرد، از نامزدی خود برای تصدی وزارت امور کهنه سربازان استعفا داد و چنین ادعاهایی را تکذیب کرد.

تستر در گفت‌وگو با شبکه MSNBC گفت، همه این اتهامات ثابت نشده اما باید مورد بررسی قرار گیرند.

کاخ سفید مدارکی را در خصوص این پرونده منتشر کرده و می‌گوید چنین ادعاهایی صحت ندارند. سرویس مخفی هم اعلام کرده است که مدارکی مبنی بر تصادف اتومبیل بر اثر مصرف الکل به دست نیاورده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از برخوردها علیه جکسون انتقاد کرده و او را “مردی خوب” خوانده که شایسته چنین رفتارهایی نیست.

ترامپ گفته است، تستر پس از مطرح کردن علنی چنین ادعاهایی علیه جکسون باید استعفا کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.