صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اینیستا: کاش می‌توانستم تا ابد در بارسلونا بمانم
اینیستا: کاش می‌توانستم تا ابد در بارسلونا بمانم

اینیستا: کاش می‌توانستم تا ابد در بارسلونا بمانم

کاپیتان تیم کاتالانی گفت: کاش می‌توانستم تا ابد در بارسلونا بمانم.

آندرس اینیستا

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه شب در هفته‌ سی و پنجم لالیگا چهار بر دو دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد و قهرمان لالیگا شد. آندرس اینیستا در این شب سی و دومین عنوان قهرمانی‌اش را با آبی‌ اناری‌ها جشن گرفت. هافبک ‌اسپانیایی در پایان فصل پس از ۲۲ سال حضور در باشگاه بارسلونا از این تیم جدا خواهد شد.

کاپیتان تیم کاتالانی پس از بازی گفت‌: لالیگا در کل فصل جریان دارد و در پایان هر هفته‌ بازی‌هایش انجام می‌شود. قهرمانی در این رقابت‌ها نشان از تداوم ما بود و معتقدم که شایسته فتح این جام بودیم. هم‌چنین اختلاف خوبی نسبت به تیم دوم داشتیم.

اینیستا در ادامه‌ اظهار کرد: هر رقابتی سختی خودش را دارد. نباید فرمت لیگ قهرمانان اروپا را با لالیگا یکی دانست. هر یک از آن‌ها ارزش خود را دارد. فصل فوق‌العاده‌ای را در لالیگا و کوپا دل ری پشت سر گذاشتیم و توانستیم شرایط را نسبت به سال گذشته بهتر کنیم.

هافبک ‌اسپانیایی درباره مقصد بعدی‌اش گفت‌: نمی‌دانم برای چه تیمی بازی خواهم کرد چون هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. امیدوارم زمانی که فصل پایان یافت همه چیز مشخص شده باشد.

او در رابطه با احساسش در ریازور گفت‌: احساساتم وصف ناشدنی است. زمانی که در زمین حریف با چنین استقبالی روبه‌رو می‌شوید کلمات در این رابطه قابل توصیف نیستند. از همه تماشاگران تشکر می‌کنم. لحظات زیبایی را برایم رقم زدند.

اینیستا درباره قطعی بودن تصمیمش اظهار کرد: صادقانه‌ترین تصمیم را برای خود و باشگاه گرفته‌ام. می‌خواهم در بهترین زمان ممکن باشگاه را ترک کنم. سپس به جام جهانی بروم و ماجراجویی دیگری را آغاز کنم. کاش می‌توانستم تا ابد در بارسلونا بمانم. من اولین نفری هستم که دوست دارم این دوران هرگز تمام نشود اما …

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.