صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / والورده: قهرمانی در لالیگا از همه رقابت‌ها سخت‌تر است
والورده: قهرمانی در لالیگا از همه رقابت‌ها سخت‌تر است

والورده: قهرمانی در لالیگا از همه رقابت‌ها سخت‌تر است

سرمربی بارسلونا معتقد است قهرمانی در لالیگا نسبت به کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر است.

ارنستو والورده

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه شب در هفته‌ سی و پنجم لالیگا توانست چهار بر دو دپورتیوو لاکرونیا را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود.

ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: فصل طولانی را پشت سر گذاشتیم و از ابتدا به دنبال قهرمانی بودیم. خیلی خوب به هدف‌مان رسیدیم و معتقدم ما بهترین تیم این رقابت‌ها بودیم.

سرمربی بارسلونا درباره حفظ انگیزه بازیکنان برای قهرمانی دوباره اظهار کرد: کار سختی است. همه دوست داریم برای یک بار حداقل قهرمانی را تجربه کنیم. قهرمانی متعدد سخت‌تر است چون دوباره باید با انگیزه شروع کنیم و آن را به بازیکنان انتقال دهیم. قهرمانی سخت نیست،‌ بلکه تکرار آن سخت است.

بارسلونا هفته‌ گذشته توانست با شکست سویا فاتح کوپا دل ری شود و بامداد دوشنبه دوگانه را کسب کند. سرمربی ‌اسپانیایی در این رابطه گفت‌: حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای‌مان تلخ بود چون غیرمنتظره بود. کاری که ما در این فصل انجام دادیم سخت بود با وجود این که همیشه به دنبال همه عناوین هستیم اما گاهی اوقات بدترین‌ها برای‌تان اتفاق می‌افتد اما دیگر نمی‌توان کاری انجام داد. باید به تلاش‌مان ادامه‌ دهیم.

والورده در ادامه‌ به سخت‌ترین رقابت اشاره کرد و گفت‌: برای من لالیگا بیش از همه سخت‌تر است چون در کوپا دل ری یا بازی‌های حذفی یک روز بد باعث حذف‌تان می‌شود اما در لالیگا تداوم داشتن قهرمانی را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.