صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / مهلت شرکت در جشنواره «گنجینه» تمدید شد
مهلت شرکت در جشنواره «گنجینه» تمدید شد

تمدید شرکت در جشنواره گنجینه

مهلت شرکت در جشنواره «گنجینه» تمدید شد

مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی دانشجویی صنایع‌دستی گنجینه تا ۲۸ اردیبهشت ماه تمدید شد.

مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی دانشجویی صنایع‌دستی گنجینه تا ۲۸ اردیبهشت ماه تمدید شد.
به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمد باقربلوچ دبیر این رویداد هنری گفت: با توجه به استقبالی که از سوی دانشجویان و دانشگاه‌ها برای شرکت در جشنواره ملی دانشجویی صنایع دستی گنجینه شده است٬ مهلت شرکت در این رویداد هنری تمدید و زمان بندی برگزاری این رویداد که قرار بود در اردیبهشت ماه برگزار شود به خردادماه موکول شد.

او ادامه داد: دانشجویان تا ۲۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند که در این رویداد هنری شرکت کنند. دومین جشنواره گنجینه ۲۷ خرداد ماه افتتاح خواهد شد و اختتامیه آن ۳۱ خردادماه برگزار خواهد شد.

او افزود: از آنجا که هنرمند امروز در دنیای مدرن و هیاهوی تکنولوژی، میان سنت دیروز و جهان پهناوری که قرن ۲۱ در پیش چشمانش قرار داده؛ معلق مانده است، جشنواره گنجینه تلاشی برای بازشناسی هویت ‌های دیرین مان در گستره جهان معاصر است.

دبیر این جشنواره بیان کرد: در این رویداد هنری از همه دانشجویان علاقه‌مند به حوزه هنرهای صناعی (بدون محدودیت در شاخه‌ تحصیلی) دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره شرکت کنند.

بلوچ، درباره ضرورت برگزاری گنجینه و رویدادهای مشابه گفت: با توجه به نیاز اساسی دانشگاه‌ها به‌ویژه در حوزه هنرهای صناعی به پویایی در بخش‌های دانشجویی بر آن شدیم تا جشنواره‌ای باعنوان “جشنواره ملی دانشجویی گنجینه” را در زمینه صنایع‌دستی برگزار و شرایطی را فراهم کنیم تا کار گروهی و پویایی را در فضای دانشگاهی در میان دانشجویان هنر احیا کنیم.

او با بیان اینکه اساسی‌ترین هدف این دوره از جشنواره دستیابی به اثری خلاقانه در حوزه هنرهای صناعی است که علاوه بر ریشه‌های فرهنگی محکم، همگام با نیازهای روز انسان معاصر باشد، افزود: پویایی فضای دانشگاهی برای ترغیب دانشجویان به خلق آثارهنری بدیع و متناسب با نیازهای روز جامعه و ایجاد بستری برای ارتقای سطح کیفی آثار و سطح علمی دانشجویان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی عملی و نظری نیز از دیگر اهداف این جشنواره است.

دبیر این جشنواره ادامه داد: از دیگر اهداف این جشنواره فراهم کردن زمینه‌ای برای ارتباط مستقیم بین دانشگاه، صنعت و حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

بلوچ درباره شرایط آثار ارسالی در بخش پژوهشی گفت: شیوه نگارش مقالاتی که در این جشنواره شرکت داده می‌شوند، باید براساس استاندارد APA باشد و قبلا نیز نباید درهیچ جشنواره‌ای شرکت داده یا منتشر شده باشند. در مرحله نخست چکیده مقالات داوری خواهند شد.

او گفت: به هنرمندانی که آثارشان به بخش نهایی راه یافته، گواهی شرکت در جشنواره اهدا می‌شود و داوری آثار راه ‌یافته به بخش مسابقه نیز توسط گروهی از اساتید مجرب در هر رشته، انجام می‌شود.

دبیر جشنواره صنایع‌دستی گنجینه افزود: تحویل آثار در محل نمایشگاه با مسئولیت کامل هنرمند انجام می‌شود و جشنواره مسئولیتی در قبال ارسال آثار از طریق پست برعهده ندارد. همچنین به نفرات اول تا سوم شرکت کننده تندیس جشنواره، لوح افتخار و هدیه نقدی جشنواره اهدا می‌شود.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره www.ganjinefestival.ir و یا کانال تلگرامی جشنواره به آدرس https://t.me/ganjinehfestival مراجعه کنند.

دبیرخانه جشنواره گنجینه به نشانی تهران خیابان انقلاب، روبروی پارک دانشجو کوچه شهید بالاور، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر طبقه پنجم و شماره تماس ۶۶۴۸۲۷۳۴ – ۰۲۱ پاسخگوی علاقه‌مندان است.

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.