صفحه اصلی / اصناف / فاضلی برای ارتقاء کیفیت آموزشی اصناف تمام تلاشمان را بکار می گیریم
فاضلی برای ارتقاء کیفیت آموزشی اصناف تمام تلاشمان را بکار می گیریم

تقدیر از برترین های اصناف به پاس زحمات برای مهارت افزایی

فاضلی برای ارتقاء کیفیت آموزشی اصناف تمام تلاشمان را بکار می گیریم

رئیس اتاق اصناف ایران در مراسمی با حضور مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از زحمات برترین های صنفی تقدیر کرد.

رئیس اتاق اصناف ایران در مراسمی با حضور مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از زحمات برترین های صنفی تقدیر کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ، علی فاضلی در مراسم دومین جشنواره آموزش شاغلان فنی و حرفه ای که در محل اتاق اصناف تهران برگزار شد، از اصناف برتر که درحوزه آموزش فعالیت چشمگیری داشتند، با اهدای تندیس مورد تقدیر قرار داد. فاضلی در این مراسم که رضا گرزین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران حضور داشت، افزود: باید از اندیشه و دانش نخبگان اصناف در انتقال تجارب آنان به ویژه در شرایط حاضر که نیازمند ایجاد اشتغال برای جوانان هستیم، استفاده کرد. وی ادامه داد: دانشگاه‌های کشور امروز به اندیشه و تجربه نخبگان صنفی نیاز دارند و لازم است از دانش آنان در ارائه آموزش های بهتر استفاده شود. فاضلی با بیان اینکه لازمه حل هر مشکل امیدواری است و یاس و نا امیدی در ما وجود ندارد، تصریح کرد: متاسفانه دشمنان جامعه امروز ما را به سمت نا امیدی سوق می دهند تا انگیزه و اشتیاق جوانان را بکاهند اما یاس و نا امیدی در ما وجود ندارد و با اتحاد و پشتکار بیش از پیش کار خواهیم کرد. رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تعاملات و برنامه های خوبی در زمینه آموزش شاغلان اصناف با همکاری سازمان فنی و حرفه ای انجام شده است، گفت: تعاملات صورت گرفته راهگشای حل بسیاری از موضوعات شده اما هنوز با وجود اقدامات انجام شده، در نظام آموزشی خیلی عقب هستیم و کارهای زیادی را برای انجام داریم و باید تعاملات بیشتری صورت بگیرد. وی افزود: با حضور کارشناسان توانمند در حوزه آموزش فنی و حرفه ای از معضلات عبور خواهیم کرد و برای ارتقای کیفیت آموزشی اصناف همه تلاشمان را بکار خواهیم گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید

به گزارش کسب و کار نیوز؛  امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.