صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / حمایت گروه مالی سامان از گردهمایی دفاتر خدمات مسافرتی
حمایت گروه مالی سامان از گردهمایی دفاتر خدمات مسافرتی

حمایت گروه مالی سامان از گردهمایی دفاتر خدمات مسافرتی

مراسم شصتمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری با حمایت گروه مالی سامان در برج میلاد تهران برگزار شد.

گروه مالی سامان دفاتر خدمات مسافرتی

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی بانک سامان، شصتمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری شامگاه ۸ اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر راه، مسکن و شهرسازی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل بانک سامان، مدیرعامل بیمه سامان و حدود ۱۷۰۰ نفر از مدیران دفاتر گردشگری برگزار شد.
در این مراسم علی اصغرمونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: گردشگری از بزرگ‌ترین بخش‌های اقتصاد جهان امروز به شمار می‌رود و همه کشورها برای رشد بیشتر و اشتغال به این صنعت روی آورده‌اند و روزبه‌روز در حال گسترش است.
مونسان افزود: در حال حاضر ۱۷۰۰ پروژه گردشگری در دست ساخت داریم که بیشتر آن‌ها غیردولتی است و امید داریم با همکاری بخش‌های مختلف در اسرع وقت، این پروژه‌ها که نیمی از آنها هتل و تأسیسات اقامتی است به‌ مرور به بهره‌برداری برسد.
وی تصریح کرد: در زمینه سرمایه‌گذاری در این بخش فرصتی طلایی از طریق منابع صندوق توسعه ملی، منابع اشتغال پایدار روستایی، اشتغال فراگیر، تسهیلات رونق تولید و منابع تبصره ۱۸ لایحه بودجه ۹۷ به‌وجود آمده است که باید به‌صورت مناسب مورد استفاده قرار گیرد.
گفتنی است، گروه مالی سامان که نقش به‌سزایی در تامین ارز مسافران و همچنین ارائه خدمات گسترده بیمه ای به صنعت گردشگری دارد، به‌عنوان حامی ویژه در برگزاری این مراسم مشارکت داشت.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.