صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / سفیر هلند در ایران: از برجام دفاع می‌کنیم
سفیر هلند در ایران: از برجام دفاع می‌کنیم

سفیر هلند در ایران: از برجام دفاع می‌کنیم

سفیر هلند در ایران گفت: همچنان از برجام دفاع خواهیم کرد.

پرچم هلند

به گزارش کسب و کار نیوز، سوسانا ترستال در دیدار  با استاندار خوزستان که امروز دوشنبه (۱۰ اردیهشت) در اهواز انجام شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در خوزستان در طول سفر خود، اظهار کرد: با توجه به در نظر گرفتن رابطه تجاری ۴۰۰ ساله، ما هم همچنان از برجام دفاع خواهیم کرد. سفارت هلند تنها سفارتی است که بخش کشاورزی در آن فعال است و بر این موضوع تسلط دارند.

وی افزود: دو موضوعی که در این سفر صحبت شد، بخش کشاورزی و آب بود که ارتباط ادامه پیدا خواهد کرد و بخش کشاورزی و آب از اولویت‌های هلند است. یک مثلث طلایی بین دولت،‌ بخش کسب و کار و موسسات تحقیقاتی وجود دارد که این ارتباط قوی، زمینه‌ساز پیشرفت در آینده است.

سفیر هلند در ایران ضمن ابراز آگاهی از چالش‌های مطرح شده از سوی استاندار خوزستان، عنوان کرد: این سومین سال است که در ایران هستم و آنچه که متوجه شده‌ام کمبود آب و کمبود بارش در ایران است.

وی افزود در حال کار کردن روی دانش پساب‌ها هستیم و امیدواریم در  بتوانیم در این دو روز بررسی خوبی از شرایط در بحث شوری خاک، استفاده مجدد از پساب‌ها و زهاب‌ها داشته باشیم تا با استفاده از دانش خود به نتایج خوبی از این سفر برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.