صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تمهیدات آتش نشانی برای برگزاری نمایشگاه کتاب

تمهیدات آتش نشانی برای برگزاری نمایشگاه کتاب

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات سازمان آتش نشانی برای پوشش نمایشگاه بین‌المللی کتاب را تشریح کرد.

سید جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمهیدات سازمان آتش نشانی برای نمایشگاه کتاب اظهار کرد: نمایشگاه کتاب از ۱۲ فروردین کار خود را آغاز می‌کند و سازمان آتش نشانی نیز تمام توان خود را برای تأمین ایمنی نمایشگاه به کار می‌برد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: علاوه بر اینکه تمام ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی مثل همیشه در آماده باش کامل هستند ایستگاه ۵۳ که در مجاورت مصلی قرار دارد نیز در آماده باش ویژه است.

وی افزود: همچنین در طول مدت برگزاری نمایشگاه ۱۲ دستگاه خودروی سنگین، سه دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۶۷ نیرو حضور پیدا می‌کند. علاوه بر آن ۲۰ نیروی پیاده و تعدادی از مدیران نیز در محل حاضر می‌شوند و مجموعا ۹۰ نفر نیرو در نمایشگاه کتاب حضور پیدا می‌کنند.

ملکی با اشاره به استقرار برخی از نیروها به صورت شبانه روزی گفت: ۱۴ نفر با هفت دستگاه خودرو در چهار کانکس به صورت شبانه روزی مستقر می‌شوند که استقرار آنها از امروز آغاز شده است و سایر نفرات نیز از ساعت ۹:۳۰ هر روز صبح تا زمان تخلیه نمایشگاه از بازدیدکنندگان و تعطیل شدن حضور پیدا می‌کنند. همچنین تعدادی از مدیران ارشد در طول برگزاری نمایشگاه به محوطه سرکشی می‌کنند.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توصیه کرد: با توجه به اینکه در نمایشگاه کتاب مواد کاغذی بسیار زیاد است از غرفه داران تقاضا می‌کنیم که به نکاتی که کارشناسان ما عنوان می‌کنند دقت کنند و آنها را رعایت کنند. اگر در طول برگزاری نمایشگاه اتفاقی افتاد حاضران حتما خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و اگر خدایی نکرده آتش سوزی رخ داد مواد قابل اشتعال را از اطراف آن دور کنند و مورد را به سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای مستقر در نمایشگاه اطلاع دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.