صفحه اصلی / فرهنگی / کسب و کاتور / بهترین مکان برای تبلیغات ، اینترنت و فضای مجازی
بهترین مکان برای تبلیغات ، اینترنت و فضای مجازی

بهترین مکان برای تبلیغات ، اینترنت و فضای مجازی

بهترین مکان برای تبلیغات اینترنت و فضای مجازی است به‌طوری‌که حتی افراد غریبه با اینترنت و فناوری نیز، وارد گود شده‌ و سعی می‌کنند از آن‌ها استفاده کنند. اگر در تاکسی، اتوبوس، مترو ، فروشگاه‌ها و تقریباً هر نقطه‌ای از شهر به اطراف خود نگاه کنید افرادی را می‌بینید که بدون توجه به اطراف غرق در تلفن همراهشان هستند و اگر کمی بیشتر دقت کنید اغلب آن‌ها دریکی از شبکه‌های اجتماعی مشغول مشاهده ، مطالعه یا ارسال مطالب می‌باشند. این‌یک فرصت بزرگ برای ایجاد تغییرات بزرگ در دنیای بازاریابی هست و تلفن همراه محور این تحول خواهد بود.

بهترین مکان برای تبلیغات اینترنت و فضای مجازی است به‌طوری‌که حتی افراد غریبه با اینترنت و فناوری نیز، وارد گود شده‌ و سعی می‌کنند از آن‌ها استفاده کنند. اگر در تاکسی، اتوبوس، مترو ، فروشگاه‌ها و تقریباً هر نقطه‌ای از شهر به اطراف خود نگاه کنید افرادی را می‌بینید که بدون توجه به اطراف غرق در تلفن همراهشان هستند و اگر کمی بیشتر دقت کنید اغلب آن‌ها دریکی از شبکه‌های اجتماعی مشغول مشاهده ، مطالعه یا ارسال مطالب می‌باشند. این‌یک فرصت بزرگ برای ایجاد تغییرات بزرگ در دنیای بازاریابی هست و تلفن همراه محور این تحول خواهد بود. اولین و ابتدایی‌ترین روش تبلیغ در بازاریابی اینترنتی ایمیل مارکتینگ بوده است. ولی به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی اولین و پربازدید‌ترین محل توجه افراد در زندگی روزمره هست. اگر صاحب هر کسب‌و‌کاری هستید دیر یا زود باید به سراغ استفاده از شبکه‌های اجتماعی بروید. در این فضای رقابتی درصورتی‌که خیلی صبر پیشه کنید زمانی گران‌بها را به‌سرعت از دست خواهید داد. ولی شاید شما انسان موفقی در کسب‌وکار خود باشید و از خود بپرسید چرا باید سراغ این رسانه‌ها بروم. تا الآن از آن‌ها استفاده نکرده‌ و در کارم هم موفق بوده‌ام. در مطلب زیر نکاتی درباره روش‌ها و جنبه‌های اهمیت این رسانه‌ها آمده است . اگر میخواهید با بهترین مکان برای تبلیغات بیشتر آشنا بشین به ادامه مطلب توجه کنید .

اطلاعات پیش‌فرض

برای پیدا کردن بهترین مکان برای تبلیغات می‌بایست در مورد ترافیک سایت اطلاعات خوبی داشته باشیم. برخی از کارگاه‌هایی که بهترین مکان برای تبلیغات را میدانند، در مورد شمار بیننده خود اطلاعاتی اعلام می‌کنند که تحلیل درست آن‌ها، شمارا به انجام تبلیغ در سایت موردنظر متقاعد یا ازآنجام آن، منصرف می‌کند. در ادامه این بخش، روش‌هایی در تبلیغ در اینترنت معرفی می‌شود. ناگفته پیداست که یکی از روش‌های موفقیت پرتال‌های اینترنت که قابلیت‌های طراحی پرتال نیز در آن تأثیر غیرمستقیم دارد، معرفی و تبلیغ آنلاین است.  برای تبلیغات آنلاین، ترافیک سایت از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخورداراست.ترافیک سایت، تعداد بیننده یک سایت را نشان می‌دهد.

هراندازه یک سایت از بیننده بیش‌تری برخوردار باشد، محبوبیت آن برای کاربران اینترنت بیش‌تر است. سراچه که بیننده بیش‌تر داشته باشد، بیش‌تر مورد بازدید کاربران قرار می‌گیرد و معمولاً این سراچه‌ها، از حجم آگهی‌های آنلاین زیادی برخوردار هستند. در این سعی  و مقاله، به دلایل تحلیل ترافیک یک سایت پرداخته می‌شود و پایگاه‌های وب فارسی جهت تحلیل ترافیک سایت معرفی می‌شود.تبلیغات در اینترنت، بخش غیرقابل‌انکاری درآمد هنگفت فعالان کسب‌وکار اینترنتی و حتی کارآفرینان دیجیتال را شامل می‌شود.

 

دسترسی سریع و آسان

اگر از رسانه‌هایی مانند اینستاگرام یا تلگرام استفاده می‌کنید این فرصت رادارید که مخاطبان خود را خیلی سریع از موضوعی آگاه کنید. با توجه به اینکه زمان مشخصی برای استفاده از این رسانه‌ها تعریف‌نشده است و تقریباً در تمام طول روز افراد به این شبکه‌ها دسترسی دارند می‌توانید پیغام‌های خود را حتی در ساعات شبانه (بین۲۰ الی ۲۳) ارسال نمایید در این صورت بسیاری از افراد تبلیغ شمارا پیش از آن‌که روز کاری شروع شود خواهند دید و حتی بخشی از آن‌ها آماده تماس با شما و خرید هستند. استفاده از یک عکس زیبا که از تبلیغ منتشر می‌شود باعث می‌گردد تا هزاران نفر با جزییات تبلیغات شما هم آشنا شوند. نکته دیگر آن است که پست‌های شما در رسانه‌های اجتماعی اگر باظرافت انتخاب شود هیچ حس تبلیغ یا مزاحمت ایجاد نمی‌کند. به این صورت که شما می‌توانید به‌صورت یک پیشنهاد دوستانه خواسته خود را مطرح نمایید یا به‌صورت که پیام شما در لفافه‌ای از رفع نیاز مخاطبین پیچیده شده باشد.

قیمت کمتر

در مقایسه با روش‌های تبلیغاتی دیگر استفاده از رسانه‌های اجتماعی در کسب‌و‌کار هزینه پایینی دارد. البته این‌طور هم نیست که مجانی باشد. شما باید زمان و انرژی کافی اختصاص دهید تا بتوانید نتیجه مناسبی به دست آورید. اما اگر بتوانید استراتژی مشخصی داشته باشید و روزانه یک تا دو ساعت از زمان روز کاری را به رسانه‌های اجتماعی اختصاص دهید،  شاید در همین زمان بتوانید پیشرفت قابل‌توجهی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

جدیدترین روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در دنیا

۱-میتواند به‌صورت بنرنوشته های انیمیشن در چند وب‌سایت پربازدید که البته هزینه مای بالایی هم دارد.
۲-اگر قدرت پرداخت هزینه های سنگین را ندارید می‌توانید تبلیغات بنری خود را توسط سایت مای تبلیغات کلیکی انجام دهید تا تبلیغات شما با هزینه موردنظر شما در چندین سایت پربازدید نمایش داده شود ؛ این سیستم تبلیغات در بسیاری از کشورها توسط شرکت گوگل و با عنوان ( گوگل ادوردز و گوگل ادسنس ) انجام می‌شود و در ایران توسط شرکت ویرلن انجام می‌شود.

۳-تبلیغات متنی در سایت مای با رنک بالای گوگل . البته حتما توجه داشته باشید که اگر لینک تبلیغات به‌صورت نوفالو باشد تقریباً هیچ تأثیری ندارد و البته لازم است برای تأثیرگذاری بهتر حداقل یک سال به‌صورت مسترم ادامه پیدا کند که در این صورت در ارتقاء رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم مؤثر است.

۴-تبلیغات در گوگل قطعاً یکی از بهترین مکان برای تبلیغات است که متأسفانه در ایران هم از طرف شرکت گوگل و هم از طرف سیستم فیلترینگ ایران تحریم شده است.

۵-تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از هدفمندترین و مؤثرترین روش‌های آنلاین مارکتینگ است که متأسفانه همانند تبلیغات گوگل در ایران غیرقابل استفاده است.
-۶تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با نمایش در شبکه‌های ویدئو آنلاین ، یکی از جدیدترین و بهترین روش‌ها هست که با کمترین هزینه می‌تواند تأثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

۷-ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات بسیار هدفمند که درصورتی‌که برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید به‌سرعت نتایج مؤثر آن را خواهید دید.
۸-تبلیغات در برنامه مای اندرید و ios آیفون برای شرکت‌هایی که اپلیکیشن موبایل و یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند ، بهترین روش هست.
۹- رپرتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت مای خبری با لینک به سایت شما می‌تواند هم از نظر برندسازی و هم از نظر سئو برای سایت شما بسیار مفید باشد.

۱۰-درج آگهی رایگان لینک دار در سایت مای نیازمندیها برای بهینه سازی سایت در نتایج گوگل یکی از روش‌های سنتی و مؤثر تبلیغاتی است.
۱۱-روش جدیدی برای فروش بهتر محصولات فروشگاه مای اینترنتی وجود دارد که در اروپا و امریکا توسط سایت آمازون و در ایران توسط فروشگاه اینترنتی ویران ارائه می‌شود ، که در این روش وب‌سایت آمازون محصولات فروشگاه‌ها را در سایت خود قرار می‌دهد و کاربران با کلیک بروی آن به وب‌سایت اصلی فروشنده لینک می‌شود و خرید ازآنجا انجام می‌شود.

۱۲-فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی یکی از جدیدترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که هم‌اکنون در ایران نیز اجرا می‌شود.
۱۳- نکته آخر اینکه ایجاد صفحه در شبکه‌های اجتماعی ، انجمن‌ها و وبلاگ‌ها و بروز رسانی روزانه آن نیز ضروری محسوب می‌شود.

 

معرفی محصول یا خدمات شما به‌صورت شفاف و باقیمت مای مشخص

مخاطبان شما بالاخره باید بدانند که محصولات یا خدمات شما دقیقه چه هستند و با چه قیمتی به فروش می‌رسند . از معرفی  کامل محصولات نترسید. البته به شرطی که دو مورد قبلی را رعایت کرده باشید و مطالب درزمینهٔ آموزش و تائید دیگران منتشر کرده باشید. گاهی فروش‌ها یا پیشنهادهای ویژه بگذارید یا کوپن مای  تخفیف ارائه کنید تا مخاطبان از مزایای فروش شما برخوردار باشند. توجه نمایید که تعداد پست‌هایی که به معرفی محصول اختصاص می‌دهید باید کمتر از دو نوع دیگر باشد.

 

کلام آخر

خلاصه امروزه کسانی در تبلیغات موفق‌ترند که بتوانند در فضای مجازی تبلیغ کنند و محصولات خود را ارائه دهند. پس اگر در کار تبلیغات هستید و در فضای مجازی فعالیتی ندارید بدانید که  از رقبای خود خیلی عقب هستید . فضای مجازی و اینترنت بهترین مکان برای تبلیغات.

 

همچنین مطالعه کنید:

adversiting

تبلیغ خلاقانه برای نشان دادن زوم قدرتمند دوربین های سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.