صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / زهرا نعمتی شانس حضور در تیم ملی تیروکمان را از دست داد/ بازگشت میلاد وزیری
زهرا نعمتی شانس حضور در تیم ملی تیروکمان را از دست داد/ بازگشت میلاد وزیری

زهرا نعمتی شانس حضور در تیم ملی تیروکمان را از دست داد/ بازگشت میلاد وزیری

دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: کماندارانی که در رنکینگ کشوری و انتخابی تیم ملی در بیرجند شرکت نکردند، شانس حضور در تیم ملی و شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا را از دست دادند.

زهرا نعمتی

رضا کیارستمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: برگزاری مسابقات رنکینک کشوری و انتخابی تیم ملی با هدف تکمیل و تقویت تیم ملی بود و تنها کسانی می‌توانند پیراهن تیم ملی را بر تن کنند که در این انتخابی شرکت می‌کردند. البته نفرات اعزامی به مرحله دوم جام جهانی که اواخر اردیبهشت در ترکیه برگزار می‌شود، با تصمیم کمیته فنی فدراسیون از حضور در این انتخابی معاف بودند و از نظر رکوردی افراد واجد شرایط برای حضور در جام جهانی ترکیه هستند.

وی با اشاره به عملکرد خوب میلاد وزیری در مسابقات انتخابی و رنکینگ کشوری و دعوت به تیم ملی تیروکمان افزود: میلاد وزیری توانست در رقابت‌های انتخابی رکورد ورودی پیش‌بینی شده از سوی کادر فنی را به ثبت برساند و در ریکرو مردان برتری خود را به اثبات برساند. البته کسانی که در انتخابی جزو نفرات برتر شناخته شدند به ترکیه اعزام نمی‌شوند بلکه با اضافه شدن به ترکیب تیم ملی، به مسابقات جام جهانی آمریکا یا آلمان و بازیهای آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.

دبیر فدراسیون تیروکمان در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به غیبت زهرا نعمتی در رقابت‌های انتخابی امکان دعوت به تیم ملی و شرکت او در بازیهای آسیایی وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: رقابت‌ انتخابی و رنکینگ کشوری با این هدف برگزار شد تا کسانی که فرصت حضور در تیم ملی را از دست دادند و پشت تیم ملی ماندند با شرکت در رقابت انتخابی به ترکیب تیم ملی اضافه شوند تا بهترین‌ها عازم بازیهای آسیایی جاکارتا شوند. زهرا نعمتی این شانس را از دست داد. هر چند وی در گذشته تلاش‌های زیادی کرد تا در بازیهای المپیک و پارالمپیک حضور توامان داشته باشد، اما امسال تصور می‌کنم تمرکز خود را تنها به بازیهای پاراآسیایی معطوف کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.