صفحه اصلی / استان ها / کردستان / ایجاد بازارچه‌های محلی گامی اساسی برای رفع مشکل مرزنشینان
ایجاد بازارچه‌های محلی گامی اساسی برای رفع مشکل مرزنشینان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد:

ایجاد بازارچه‌های محلی گامی اساسی برای رفع مشکل مرزنشینان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه کالاهایی که توسط کولبران وارد کشور می شود همان تولیدات داخلی است، گفت: در این راستا برای اینکه این سود به واسطه‌ها نرسد، ایجاد یک بازارچه محلی در مرز می تواند کار اساسی و مفیدی باشد.

کولبری

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله حسینی شاهرودی، روز گذشته، هشتم اردیبهشت ماه در نشست ائمه جمعه استان با حضور کمیسیون فرهنگی مجلس در کتابخانه امام خامنه‌ای برگزار شد، با اشاره به معضلات و مشکلات مرزهای استان  اظهار کرد: با توجه به مشکل اخیر شهرستان بانه و و رفع مشکل مرزهای استان ما از سوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور پیگیر رفع مشکل مرزنشینان هستیمم.

وی با اشاره به اینکه کالاهایی که توسط کولبران وارد کشور می شود همان تولیدات داخلی است، افزود: در این راستا برای اینکه این سود به واسطه ها نرسد،  ایجاد یک بازارچه محلی در مرز می تواند کار اساسی و مفیدی باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: با بهره‌مندی صحیح از ظرفیت‌های استان، افزایش تولیدات با کیفیت، ایجاد ارزش افزوده بیشتر و جلوگیری از خام فروشی می توان بستر اشتغالزایی در استان را فراهم کرد.

وی عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از کارخانجات تولیدی استان تولید ثروت می‌کنند ولی توزیع ثروت آنها در استان نیست و آلوده شدن هوای استان تنها مزیت این کارخانه‌هاست.

حسینی شاهرودی عنوان کرد: اگر دولت و مسئولان موانع بازار را حل کنند و حمایت بیشتری از تولیدکنندگان صورت گیرد هم می توان ایجاد اشتغال کرد و هم درآمد برای مردم.

وی با اشاره به اینکه بحث راه چند سالی است که جدی گرفته شده و کریدور شمال به جنوب نیز در حال انجام است، افزود: هر چند کارهای خوبی در استان صورت گرفته اما به دلیل عقب ماندگی تاریخی استان زیاد قابل مشاهده نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان به جنگ تمام عیار دشمن بر علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال ان است تا فرهنگ مادی، اشرافی، شیطانی و شهوانی را در جامعه ترویج دهد چرا که هزینه های این تفکر به جیب آنها می رسد.

وی بااشاره به اینکه ارزش های تفکر غربی مادی است، افزود: تفکر انقلابی ارزش های معنوی را ترویج می دهد و به انسان بها می‌دهد.

حسینی شاهرودی افزود: آمریکا امروز به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با ما بجنگد لذا با وارد آوردن فشارهایی به خانواده‌ها، جامعه و غیره سعی در ضربه زدن به ملت ایران را دارد.

وی اعلام کرد: مسائل فضای مجازی تنها کشور ما را درگیر نکرده است و امروزه این دست ساخته آن‌ها تبدیل به معضلی برای خودشان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: اگر ما درآمدهایی  برای مرزنشینان تولید می‌کردیم امروز که مرزها بسته شده دیگر مرزنشینان ما با مشکل مواجه نمی‌شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.