صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / دهمین دوره همایش بین‌المللی مدیریت بیمارستانی برگزار می‌شود
دهمین دوره همایش بین‌المللی مدیریت بیمارستانی برگزار می‌شود

مردادماه؛

دهمین دوره همایش بین‌المللی مدیریت بیمارستانی برگزار می‌شود

دهمین دوره همایش بین‌المللی مدیریت بیمارستانی با رویکرد بهره‌وری در بیمارستان، مردادماه برگزار می‌شود.

بیمارستان درمانگاه پزشک بیمار پرستار

به گزارش کسب و کار نیوز، دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن علمی اداره بیمارستان‌ها با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر نهادهای مرتبط در نظر دارد تا دهمین همایش بین‌المللی مدیریت بیمارستانی را هفتم تا هشتم مردادماه ۱۳۹۷ با رویکرد بهره‌وری در بیمارستان در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار کند.

 در این رویدار بزرگ علمی سالانه، اساتید معتبر دنیا در حوزه مدیریت بیمارستانی حضور دارند و به ارائه تجربه‌های موفق و مدل‌های نوین جهانی در بیمارستان‌ می‌پردازند.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این همایش، این همایش توانسته است با پرداخت جدی حرفه‌ای و علمی به مقوله مدیریت سازمان‌های بهداشتی درمانی و تلفیق توانمندی‌های فنی و مدیریتی با پیشرفت‌های پزشکی، کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان‌ها را افزایش دهد. با توجه به روش‌های نوین اداره امور بیمارستان‌ها در کشورهای پیشرفته جهان، امید است برگزاری این همایش زمینه‌های لازم را برای تعامل افکار و اندیشه‌ صاحبنظران و اندیشمندان متخصص در دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها را فراهم آورد و از این طریق بتواند راهکارهای مناسب جهت ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و اثربخش در بیمارستان‌ها ارائه کند.

 در این همایش تجربه‌های موفق داخلی و بین‌المللی در حیطه مدیریت بیمارستان‌ها به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد. حضور اساتید بین‌المللی از بیمارستان‌های مطرح جهان، ارائه تجربه‌های موفق داخلی در قالب سخنرانی و کارگاه سمینار تخصصی همزمان و همچنین کارگاه معرفی نوآوری‌های جدید در حوزه تجهیزات از جمله ویژگی‌های دهمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

۱۱۶ قلم دارو در فهرست گران‌ترین تجویزها

به گزارش کسب و کار نیوز ، امیرحسین حبیبیان – معاون مرکز آمار و فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.