صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / درخواست از آخوندی برای تشکیل صندوق تضمین کیفیت ساختمان
درخواست از آخوندی برای تشکیل صندوق تضمین کیفیت ساختمان

درخواست از آخوندی برای تشکیل صندوق تضمین کیفیت ساختمان

جمشید برزگر رئیس کانون انبوه سازان ایران در نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی، خواستار موافقت آخوندی با تشکیل «صندوق تضمین کیفیت ساختمان» شد تا از این طریق کیفیت همه ساخت و سازها توسط انبوه سازان به مدت 10 سال تضمین شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، نخستین نشست «هم‌اندیشی تشکل‌های حرفه‌ای حوزهای حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی» با هدف افزایش تعامل و همکاری های بخش خصوصی، امروز(یکشنبه) با حضور وزیر راه وشهرسازی در محل مرکز تحقیقات ساختمان برگزارشد.
ریاست میزگرد نخست این جلسه را «مهرداد تقی زاده» معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی برعهده داشت.
محمد رجبی رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، رضا خادمی زاده رئیس هیات مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان حمل ونقل جاده‌ای مسافری، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، جمشید برزگر رئیس کانون انبوه سازان ایران، جواد اکبری رئیس انجمن مهندسان مشاور معمار و شهرساز و حمیدرضا سیفی رئیس انجمن صنفی کانون کارفرمایی کشور در این میزگرد، به بیان مشکلات، راهکارها و درخواست های خود پرداختند.
همچنین در میزگرد دوم این نشست به ریاست حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، «مسعود پل مه» دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، «ابوالفضل بهره دار» از انجمن حمل ونقل ریلی، «یونس جاوید» از انجمن حمل ونقل بین المللی، «بهروز گتمیری» رئیس شورای مدیریت جامعه مهندسان مشاور و «بهمن دادمان» رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی، چالش های فراروی تشکل های صنفی خود را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند.
از جمله موارد مطرح شده در این میزگرد «اهمیت توسعه عملیات بانکرینگ (سوخت رسانی به کشتی ها) در خلیج فارس و دریای عمان تاکید بر حضور دریانوردان ایرانی روی کشتی های تجاری بود.
به گفته شهرام اجتهادی مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیر اجرایی این همایش، برگزاری این نشست با حضور بیش از ۶۰ تشکل صنفی، براساس تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در استفاده از ظرفیت کارشناسی تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی است.
بعد از مطرح کردن نظرات و پیشنهادهای مختلف تشکلها، قرار شد معاونان وزیر راه و شهرسازی موارد را پیگیری کنند.
عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی نیز تاکید کرد که برگزاری این نشست ها ادامه خواهد داشت؛ ضمن آنکه تشکل های حرفه ای و صنفی از طریق فضای مجازی می توانند با من ارتباط داشته باشند.
اقتصام** ۱۱۰۸** ۲۰۲۳

همچنین مطالعه کنید:

جزییات واگذاری زمین در روستاهای تهران به مردم/ ۴۶ درصد واحد‌های روستایی مقاوم نیستند

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران به گزارش خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.