صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ایگواین: برای قهرمانی تا پای جان می جنگیم
ایگواین: برای قهرمانی تا پای جان می جنگیم

ایگواین: برای قهرمانی تا پای جان می جنگیم

مهاجم آرژانتینی یوونتوس از پیروزی ارزشمندی که تیمش در جوزپه مه آتسا به دست آورده خوشحال است.

گونسالو ایگواین

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  مدیاست، گونسالو ایگواین در دیدار برابر اینتر توانست گل ارزشمند و بسیار حساسی را برای یوونتوس به ثمر برساند. در حالی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی دو بر دو دنبال می‌شد مهاجم آرژانتینی یوونتوس توانست گل پیروزی را برای این تیم به ثمر رساند تا بیانکونری‌ها سه امتیاز ارزشمند را در هفته‌های پایانی لیگ به دست آورند و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند.

ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس بعد از  بازی، گفت‌: این فوتبال است و باید آن را پذیرفت. در دیدار برابر ناپولی در ‌دقایق پایانی تن به شکست دادیم و در این دیدار در ‌دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر رساندیم. برای کسب عنوان قهرمانی تا پای جان تلاش خواهیم کرد.

او ادامه‌ داد: اینتر بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. آنها با وجود این که ۱۰ نفره شدند اما ناامید نشدند و تلاش زیادی از خود نشان دادند. اینتر با ۱۰ نفر دو گل به ما زد و نشان داد که تیم با کیفیتی است. به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشتیم. سه بازی دیگر باقی مانده است و باید در هر سه بازی به پیروزی رسید.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: در سن سیرو دروازه‌ میلان را باز کردم و امشب هم گل نخست خود را به اینتر زدم و بسیار خوشحالم که این گل باعث پیروزی یوونتوس شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.