چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اسپالتی: بدشانس بودیم
اسپالتی: بدشانس بودیم

اسپالتی: بدشانس بودیم

سرمربی اینتر از شکست برابر یوونتوس بسیار ناراحت است. او شاگردانش را مستحق شکست نمی‌داند و از بدشانسی تیمش سخن به میان آورد.

لوچیانو اسپالتی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مدیاست، اینتر در حساس‌ترین بازی هفته سی و پنجم رقابت‌های سری A در خانه از یوونتوس پذیرایی کرد. با وجود این که شاگردان اسپالتی در همان ‌دقایق نخست ۱۰ نفره شدند اما توانستند گلی را که از یووه عقب بودند جبران کنند و با نتیجه دو بر یک پیش افتند اما یوونتوس  در ‌دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند تا برنده این دیدار حساس شود.

اسپالتی در نشست خبری بعد از  بازی بدشانسی را مهم ترین دلیل شکست تیمش در این دیدار دانست. سرمربی اینتر، گفت‌: برای پیروز شدن برابر یوونتوس به کمی شانس نیاز داشتیم. می‌توانستیم به پیروزی برسیم. متاسفانه بد شانس بودیم و در لحظات پایانی پیروزی را از دست دادیم.

او ادامه‌ داد: بسیاری از بازیکنان در ‌دقایق پایانی خسته شده بودند. مشکل ما این است که نیاز داشتیم در ‌دقایق پایانی با یک بازیکن کمتر دفاع کنیم و طبیعی است که بازیکنان در چنین حالتی خسته شوند. به همین خاطر ایکاردی را تعویض کردم و سانتون را به میدان فرستادم تا بهتر بتوانیم مانع حملات یوونتوس شویم.

اسپالتی ادامه‌ داد: مهم ترین واقعیتی که وجود دارد این است که ما اصلا شایسته این شکست نبودیم. باید به بازیکنان بگویم که این شکست را فراموش کنند و نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا در بازی‌های آینده به پیروزی برسند. نباید بازی با این سناریوی تلخ برای ما به پایان می‌رسید. واقعا دردآور است که چنین شکستی را متحمل شد. بازیکنان هم انسان هستند و طبیعی است که در چنین شرایطی خسته شوند و به درد آیند. آنها نهایت تلاش خود را کردند تا هوادارانشان را خوشحال کنند اما  گاهی اوقات در فوتبال اتفاقاتی می افتد که اصلا به سود شما نیست.

اینتر با این شکست در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی ماند و کارش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.