صفحه اصلی / استان ها / البرز / شعار سال باید به گفتمان عمومی تبدیل شود
شعار سال باید به گفتمان عمومی تبدیل شود

شعار سال باید به گفتمان عمومی تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: رسانه‌ها نقد منصفانه را فراموش نکنند.

کالای ایرانی

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سیدمهدی حسینی همدانی در نشست امروز یکشنبه نهم اردیبهشت با اصحاب رسانه اظهار کرد: خوشبختانه از سال ۹۲ که وارد البرز شدم تا کنون رسانه‌ها هم از لحاظ کیفیت اخبار و هم کمیت انتشار رشد قابل توجهی داشته‌اند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید بر مبنای همدلی و اعتماد به یکدیگر روز به روز برای ارتقای جایگاه خود در استان تلاش کنند و بدانند از تخریب یکدیگر چیزی عایدشان نمی‌شود.

وی افزود:  اصحاب رسانه جزء فرهیختگان جامعه هستند بنابراین حتی در انتقاد و مطالبه‌گری نیز باید شیوه خاصی را دنبال کنند و به  دشمنان اجازه هیچ گونه سوء استفاده‌ای را ندهند.

این مسئول توضیح داد: اهالی رسانه نباید نقد منصفانه را فراموش کنند و باید به این نکته توجه داشته باشند که نقد آنها باید به گونه‌ای باشد که مسیر رشد در موضوعی مشخص را هموار کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت تحلیل اخبار از سوی خبرنگاران تاکید کرد و افزود: اهالی رسانه نباید تنها منعکس کننده سخنان مسئولان باشند بلکه باید در کنار اخباری که منتشر می‌کنند، چند سطری تحلیل هم داشته باشند.

امام جمعه کرج با تاکید بر اهمیت شناسایی فعالان رسانه‌ای برتر در استان گفت: سازمانی مثل بسیج رسانه می‌تواند اخبار منتشر شده توسط خبرنگاران را رصد کند و در پایان سال از بهترین خبرنگار و بهترین عکاس تقدیر کند تا از این طریق انگیزه اهالی رسانه برای تلاش و فعالیت حرفه‌ای تر را بالا ببرد.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی ابراز کرد: باید شرایطی فراهم شود که شعار سال به گفتمان و مطالبه‌ای عمومی تبدیل شود و بدون شک برای تحقق این هدف رسانه‌ها نقشی پررنگ خواهند داشت.

حسینی همدانی تصریح کرد: باید شاهد روزی باشیم که ایرانی کالای ایرانی بخرد تا هیچ کارگر بیکاری در کشور وجود نداشته باشد.

وی گفت: بدون شک تحقق شعار امسال هم به مشارکت مردم نیاز دارند و هم در گرو حمایت مسئولان است به همین دلیل هر دوی این گروه‌ها باید نسبت به این امر احساس وظیفه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.