صفحه اصلی / اجتماعی / همایش مسائل اجتماعی زنان در دانشگاه علامه برگزار می شود
همایش مسائل اجتماعی زنان در دانشگاه علامه برگزار می شود

همایش مسائل اجتماعی زنان در دانشگاه علامه برگزار می شود

دبیر همایش ملی بررسی مسائل اجتماعی زنان از برگزاری این همایش در روزهای 10 و 11 اردیبهشت در دانشکده علوم اجتماعی علامه طباطبایی خبر داد.

دبیر همایش ملی بررسی مسائل اجتماعی زنان از برگزاری این همایش در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در دانشکده علوم اجتماعی علامه طباطبایی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، محمد تقی کرمی روز شنبه در نشست خبری نخستین همایش ملی بررسی مسائل اجتماعی زنان با اعلام این خبر گفت: همواره موضوع زنان دغدغه بوده و ارسال حدود ۵۰۰ چکیده مقاله نشانه اهمیت این دغدغه است.
وی افزود:۲۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که ۶۰ مورد آن در پنل های مختلف همایش ارائه می شود و تنوع و سلیقه های گوناگون در محتوای این مقالات نشانگر حضور سلایق مختلف در این همایش است.
کرمی درباره مولفه های پذیرش مقالات در این همایش گفت: مساله بودن، سویه اجتماعی داشتن و ارائه حرف ها و ایده های جدید از جمله ویژگی های مهم در پذیرش مقالات بوده است.
وی از حمایت وزارت کشور و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در برگزاری این همایش خبر داد و گفت: این نهادهای سیاستگذار علاقه مند هستتند تا به راه حل مسائل زنان در حوزه اجتماعی دست پیدا کنند، بنابراین از ما حمایت کردند.
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه تاکنون همایش های مختلفی همچون مسائل خانواده و زنان برگزار شده ولی این نخستین همایش با محوریت مسائل اجتماعی زنان است، افزود: این همایش ملی قرار است دوسالانه با رویکرد علمی برگزار شود.
دبیر همایش ملی بررسی مسائل اجتماعی زنان درباره محورهای همایش گفت: زنان، مسائل اقتصادی و رفاهی و زنان، مسائل و تحولات فرهنگی و زنان، آموزش عالی و آموزش و پرورش از جمله این محورها است.
وی همچنین از برگزاری کارگاه نظریه جنسیت در روز دهم اردیبهشت در این هماش خبر داد و گفت: سخنران این کارگاه یکی از اساتید دانشگاه فرانسه است.
این استاد دانشگاه علامه طباطبایی افزود: ۱۱ پنل تخصصی با حضور کارشناسان علمی در این همایش برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.