صفحه اصلی / فرهنگی / بیش از هشت هزار کارت شناسایی برای ناشران در نمایشگاه کتاب صادر شد
بیش از هشت هزار کارت شناسایی برای ناشران در نمایشگاه کتاب صادر شد

نمایشگاه کتاب

بیش از هشت هزار کارت شناسایی برای ناشران در نمایشگاه کتاب صادر شد

مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صدور بیش از هشت هزار و 127 کارت برای غرفه‌داران در این نمایشگاه خبر داد.

مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صدور بیش از هشت هزار و ۱۲۷ کارت برای غرفه‌داران در این نمایشگاه خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا ، مهدی سهل‌ آبادی گفت: یکهزار و ۴۶۵ کارت در بخش کودک و نوجوان، ۹۹۶ کارت در بخش آموزشی، یکهزار و ۷۰۸ کارت در بخش دانشگاهی و سه هزار و ۹۵۸ کارت برای ناشران عمومی صادر شده است.
به گفته وی، مدیران این بخش‌ها می‌توانند با مراجعه به کمیته حراست، نسبت به دریافت کارت‌ها اقدام کنند، امسال برای دومین بار است که کارت غرفه‌داران قبل از آغاز نمایشگاه آماده شده است.
سهل‌آبادی اضافه کرد: روی هر یک از این کارت‌ها هولوگرامی نصب شده که در صورت دست‌کاری و یا کنده شدن، اعتبار آنها منقضی خواهد شد.
مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره نظارت بر محوطه و سالن‌ها افزود: تاکنون ۶۰۰ دوربین مدار بسته در بخش‌های مختلف نصب شده تا نمایشگاه به طور کامل مورد رصد و نظارت قرار گیرد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار « نه به کتاب نخواندن» از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می شود.
در این دوره از نمایشگاه سه هزار ناشر حضور خواهند داشت که ۵۰۰ ناشر خارجی هستند.
به گفته امیر مسعود شهرام نیا، قائم مقام نمایشگاه، پیش بینی می شود نمایشگاه امسال حداقل ۴ میلیون بازدیدکننده داشته باشد، افتتاحیه این نمایشگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور رئیس جمهوری و اختتامیه آن شنبه ۲۲ اردیبهشت با حضور رئیس
مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
امسال بخش ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران در طبقه همکف رواق شرقی مصلی در فضایی به مساحت ۸ هزار متر مربع برپا شده که ۵ هزار متر مربع آن برای عرضه آثار ناشران لاتین و ۳ هزار متر مربع هم برای عرضه آثار ناشران عرب اختصاص یافته است.

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.