صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت قلعه کامکار در استان قم به بهره‌برداری رسید
پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت قلعه کامکار در استان قم به بهره‌برداری رسید

با هدف برق‌رسانی به 15 هزار مشترک خانگی جدید:

پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت قلعه کامکار در استان قم به بهره‌برداری رسید

پست فوق توزیع 63 کیلوولت قلعه کامکار به منظور برق رسانی به 15 هزار مشترک خانگی استان قم با ظرفیت 80 مگاولت آمپر در استان قم به بهره برداری رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، پست فوق توزیع ۶۳٫۲۰ کیلوولت قلعه کامکار، واقع در حاشیه شهر قم به منظور برق رسانی به مشترکان این استان، با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر، برقدار و تحویل موقت شد، که با برقداری این پست امکان تأمین برق حدود ۱۵ هزار مشترک خانگی جدید فراهم آمده است.
بنابراین گزارش، طرح مذکور با هزینه تمام شده‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، شامل دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت در مجموع به ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر است که از طریق ۱۲ دستگاه فیدر خروجی بیست کیلوولت امکان توزیع انرژی را فراهم می‌آورد.
در پست فوق توزیع ۶۳٫۲۰ کیلوولت قلعه کامکار، از سیستم کنترل DCS که در پست‌های روز دنیا بکار می‌رود استفاده شده است، که اجرای این عملیات ۱۸ ماه به طول انجامیده است.
پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت قلعه کامکار واقع در حاشیه شهر قم، در مورخ ۱۷ اسفند سال گذشته برق‌دار و تحویل موقت شده، که احداث و بهره‌برداری از این پست کمک زیادی در جهت قابلیت اطمینان و پایداری شبکه فوق توزیع شهر قم ایجاد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.