صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / برگزاری سمینار سراسری روسای شعب استان خراسان جنوبی بانک ایران زمین
برگزاری سمینار سراسری روسای شعب استان خراسان جنوبی بانک ایران زمین

برگزاری سمینار سراسری روسای شعب استان خراسان جنوبی بانک ایران زمین

سمینار سراسری روسای شعب استان خراسان جنوبی با حضور مدیر، معاون اجرایی، روسای شعب، کارشناسان حقوقی، اداری و انفورماتیک این استان با هدف بررسی عملکرد سال 1396 و تببین اهداف سال 97 در محل ساختمان مرکزی این مدیریت برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین سمینار سراسری روسای شعب استان خراسان جنوبی با حضور مدیر، معاون اجرایی، روسای شعب، کارشناسان حقوقی، اداری و انفورماتیک این استان با هدف بررسی عملکرد سال ۱۳۹۶ و تببین اهداف سال ۹۷ در محل ساختمان مرکزی این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه یزدانی مدیر استان خراسان بانک ایران زمین عملکرد سال گذشته شعب را مورد نقد و بررسی قرار داد و اظهار داشت: رمز موفقیت یک شعبه در گرو هماهنگی و همکاری بین کارکنان است.وی با اشاره به چشم انداز بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین، گفت: روسای شعب و همکاران باید دانش خود را در این حوزه افزایش دهند تا بتوانند مفاهیم مربوط به آن را به مشتریان منتقل کنند.

در ادامه رسائی مقدم معاون اجرایی شعب منطقه نیز با ذکر جزئیات به بررسی عملکرد شعب در سال گذشته پرداخت و راه رسیدن به شعبه متعالی را پیشرفت در تمامی زمینه ها خصوصاً بانکداری دیجیتال دانست و افزود: در وضعیت کنونی بانک ها که نرخ سود دیگر ابزاری برای جذب منابع و مشتری نیست، تنها ارائه خدمات درست، بهینه، بموقع خصوصاً در زمینه خدمات دیجیتالی جزو عوامل اصلی جذب مشتری خواهد بود.

وی بر روی استفاده از تمامی ظرفیت های فنی و زیرساختی شعب برای رسیدن به اهداف تاکید کرد.

در پایان جلسه نیز هر یک از کارکنان شرکت کننده در جلسه مشکلات مربوط به شعبه و حوزه کاری خود را مطرح کردند و پاسخ مناسب و راهکار عملی توسط مدیر و معاونت ارائه شد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.