صفحه اصلی / استان ها / هفدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان خوزستان
هفدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان خوزستان

به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد

هفدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان خوزستان

اهواز : لیلا زرگانیان -هفدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان خوزستان به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد .

اهواز : لیلا زرگانیان -هفدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان خوزستان به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد .
به گزارش کسب و کار نیوز، در این گردهمایی که روز (چهارم اردیبهشت ماه) در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار گردید، حاضران در نشست در خصوص کیفیت آموزش ها و نکات قوت و ضعف مراکز علمی کاربردی هم افزایی و تبادل نظر کردند .
در این نشست رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان در خصوص ویژگی ها و تاثیر گذاری فعالیت های مراکز آموزش زیر مجموعه این دانشگاه توضیح داد .
دکتر مسعود خداپناه گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری یکی از موفق ترین مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح استان و کشور محسوب می شود .
وی افزود: این مرکز که در چارچوب همکاری و همیاری میان شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی تاسیس شده است به سبب برخورداری از اساتید مجرب، فضای آموزشی مناسب و وجود کارگاه های آموزشی و آزمایشگاه های تخصصی در ردیف مراکز آموزش نخست این دانشگاه به شمار می آید .
شرکت کنندگان در این گردهمایی در ادامه از بخش های مختلف مرکز علمی کاربردی حفاری و همچنین دکل آموزشی شرکت ملی حفاری ایران بازدید به عمل آوردند .
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان به اتفاق یکی از کارشناسان این دانشگاه و رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری در پایان این گردهمایی با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران دیدار کرد .
در این ملاقات مهندس سپهری و دکتر خداپناه درباره اقدامات به عمل آمده در راستای تاسیس رشته های مهندسی عملیات حفاری، مهندسی سیال حفاری و کاردانی فنی مکاترونیک بحث و تبادل نظر کردند .
شتاب بخشی در پیگیری موضوع تاسیس رشته های جدید و برگزاری دوره های تک پودمان بین المللی در مرکز آموزشی علمی کاربردی حفاری پیرو قراردادهای جدید همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت ملی حفاری عراق از مواردی بود که در این دیدار مورد تاکید دو طرف قرار گرفت .
در این جلسه مهندس سپهری بر افزایش کیفیت آموزش ها در مرکز علمی کاربردی حفاری بویژه برای کارکنان شرکت در جهت افزایش سطح دانش علمی همسو با تجارب فنی و تخصصی تاکید کرد .
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری در حاشیه این گردهمایی طی گفت وگویی اظهار کرد: این مرکز در بهمن ماه سال ۹۲ تاسیس و هم اکنون دارای رشته کارشناسی(HSE) و رشته های کاردانی فنی از جمله عملیات، سیال، حفاری، مکانیک و برق دستگاه حفاری و الکترونیک است .
رضا چراغی با اشاره به اینکه این مرکز هم اکنون بالغ بر یک هزار و یکصد دانشجو در مقاطع پیش گفته دارد، افزود: تلاش بر این است که برای بیش از پنج رشته کارشناسی مهندسی مکانیک، الکترونیک، صنایع شیمیایی، عملیات حفاری و سیال حفاری که رشته های مدون مرکز و مصوب قبلی می باشند در مهرماه امسال دانشجو پذیرش شود .
وی گفت: همچنین رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان در دیدار با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری از پیگیری مستمر برای ایجاد دو رشته کارشناسی ارشد در این مرکز در مهرماه ۹۷ خبر داد .

همچنین مطالعه کنید:

نوروز امسال در قم انجام شد/کشف و توقیف بیش از ۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بیش از ۴ هزار و ۱۳۱ نظارت بهداشتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.