صفحه اصلی / استان ها / سمنان / نخستین همایش ملی «دانشگاه، صلح و توسعه» برگزار شد
نخستین همایش ملی «دانشگاه، صلح و توسعه»  برگزار  شد

نخستین همایش ملی «دانشگاه، صلح و توسعه» برگزار شد

حسین بابامحمدی – خبرنگار کسب‌وکار: عباس اعتماد، دانشجوی ارشد علوم سیاسی و کارشناس روابط‌عمومی گفت: نخستین همایش ملی «دانشگاه، صلح و توسعه» توسط موسسه آموزش عالی شمس گنبدکاووس با همکاری انجمن علوم سیاسی ایران و انجمن علمی مطالعات صلح ایران برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، عباس اعتماد در ادامه گفت: در این همایش دکتر سید عبدالامیر نبوی، رئیس انجمن علوم سیاسی ایران و دکتر مجتبی مقصودی، رئیس انجمن علمی مطالعات صلح ایران شرکت داشتند.
علی‌اکبر رجبی، رئیس همایش ملی «دانشگاه، صلح و توسعه» در این همایش اظهار داشت: رشد و شکوفایی اقتصادی و سیاسی کشور و هر آنچه باعث رشد و توسعه کشور شود از درون دانشگاه خواهد بود.
رجبی افزود: با وجود اینکه بنیان انقلاب اسلامی و همه ادیان الهی صلح است، اما پرداختن به این مقوله در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مغفول مانده و امروز این همایش برای نخستین‌بار در کشور برگزار شده است.
وی بیان داشت: قرآن کریم و انبیای الهی انسان‌ها را با داشتن مشترکات فراوان به صلح دعوت می‌کنند، اما با همه این تلاش‌ها امروز در جهان درگیری‌ها و جنگ‌های زیادی اتفاق می‌افتد.
سهیل رجبی دبیر اجرایی همایش و دکتر مطلبی؛ میرکوشش؛ محمدزاده و اشرفی اساتید دانشگاه شاهرود در این همایش حضور داشته و مقاله ارائه کردند و برخی دانشجویان ارشد علوم سیاسی نیز در این همایش شرکت داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.