صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گریزمان: با باشگاه درباره آینده ام صحبت کردم
گریزمان: با باشگاه درباره آینده ام صحبت کردم

گریزمان: با باشگاه درباره آینده ام صحبت کردم

مهاجم اتلتیکومادرید با باشگاه خود درباره آینده اش صحبت کرده اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

آنتوان گریزمان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، آنتوان گریزمان تک گل مهم اتلتیکومادرید را برابر آرسنال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به ثمر رساند. مهاجم اتلتیکومادرید پس از بازی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: دقایق ابتدایی بازی کمی دیوانه کننده بود. اتفاق های زیادی رخ داد ( اخراج ورسالیکو و دیگو پابلو سیمئونه). یک بازی زیبا در خانه خواهیم داشت و امیدوارم هواداران جو فوق العاده ای در ورزشگاه ایجاد کنند. آن ها دوست دارند ما را در فینال ببینند و به همین خاطر ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

مهاجم فرانسوی در ادامه اظهار کرد: در بازی دیشب ۱۰ نفره شدیم اما همه با هم دفاع کردیم و تمام تلاشمان را به کار بردیم. حریف اشتباه کرد و ما به گل رسیدیدم. می دانیم چگونه از اشتباهات حریفانمان بهره ببریم. بازی برگشت باقی مانده است و مشتاق پیروزی و صعود به فینال هستیم.

گریزمان به تمجید از یان اوبلاک پرداخت و گفت: او اکنون بهترین دروازه‌بان جهان است. نه به این خاطر که هم تیمی ام است بلکه به خاطر واکنش هایش و امتیازاتی که به ما داد چنین عقیده ای دارم.

مهاجم اتلتیکو درباره فتح لیگ اروپا گفت: تمام تلاشان را خواهیم کرد تا تیم را به جایی که می خواهیم برسانیم. می خواهیم فاتح این رقابت ها شویم.

گریزمان در پایان به آینده اش اشاره کرد و گفت: با باشگاه در این رابطه صحبت کردم. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.