صفحه اصلی / استان ها / زنجان / مسئولان در پیشبرد فعالیت‌ها کوتاهی نکنند
مسئولان در پیشبرد فعالیت‌ها کوتاهی نکنند

امام جمعه موقت نمازجمعه زنجان:

مسئولان در پیشبرد فعالیت‌ها کوتاهی نکنند

امام جمعه موقت نمازجمعه زنجان اظهار کرد: مسئولان در پیشبرد فعالیت‌ها در کشور کوتاهی نکنند.

حجت‌الاسلام شیخ حسن بیات

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌حجت‌الاسلام شیخ حسن بیات در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال مایوس کردن جوانان ایران اسلامی بوده و در این زمینه همواره از هیچ توطئه‌ای فروگذار نبوده است، گفت: اکنون کشور نسبت به گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است و می‌توان این پیشرفت‌ها را در مسائل مختلف مشاهده کرد.

وی ادامه داد: تزریق ناامیدی و ناتوانی به جامعه از توطئه‌های دشمن است که همواره تلاش داشته به هر نحو به وسیله ابزارهای منحرف‌کننده، ناامیدی را به مردم تزریق کند که به لطف خداوند و هوشیاری مقام معظم رهبری، همواره این توطئه‌ها خنثی شده است.

خطیب موقت نمازجمعه زنجان افزود: جوانان با تلاش و کوشش و پشتکار خود می‌توانند کارهای بزرگی را اجرایی کنند و در این مسیر می‌توانند شهید شهریاری را برای خود الگوسازی کرده و در مسیر این شهید بزرگوار قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه تربیت و پرورش انسان صالح از وظایف پیامبران بوده است، تصریح کرد: امروز دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، وظیفه خطیر پرورش انسان را به عهده دارند و نباید در این زمینه کوتاهی کنند؛ چرا که اگر یک نفر هم در مسیر درستی حرکت کند، کار بزرگی انجام گرفته است.

بیات با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی می‌تواند شرایط را برای کار و کارگر بهتر کند و حوزویان باید در ترویج کالای ایرانی و تشویق مردم به خرید کالای ایرانی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: در عملکرد مسئولان با وجود همه تلاشی که در این زمینه می‌کنند، کاستی‌هایی وجود دارد و همه مسئولان باید در این زمینه همه تلاش خود را به کار گیرند و مطمئن باشند که اگر با صداقت و پاکی با مردم سخن گویند مردم همواره مسئولان را همراهی خواهند کرد.

خطیب موقت نمازجمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، افزود: ۷ اردیبهشت مصادف با روز ملی حمل و نقل است. همچنین ۸ اردیبهشت با عنوان روز جوان شناخته می‌شود و ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) است و فرصت مناسبی برای ارج نهادن به قشر جوان کشور به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت به نام روز شورا نامگذاری شده و این حاکی از اهمیت این مسئله است و ۱۰ اردیبهشت نیز روز ملی خلیج‌فارس است که دشمن باید همواره بداند که این خلیج همواره با نام فارس عجین خواهد بود. همچنین ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر نامیده شده است.

بیات افزود: ۱۲ اردیبهشت مصادف با نیمه شعبان، ولادت منجی جهان اسلام و نیز شهادت متفکر بزرگ اسلام شهید مطهری و روز معلم است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.