صفحه اصلی / استان ها / گیلان / دشمنان اسلام و انقلاب نابودی خانواده را در دستور کار دارند
دشمنان اسلام و انقلاب نابودی خانواده را در دستور کار دارند

امام جمعه رشت:

دشمنان اسلام و انقلاب نابودی خانواده را در دستور کار دارند

امام جمعه رشت گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام و ملت ما نابودی خانواده را در دستور کار خود قرار داده اند و تلاش می کنند خانواده را از ما بگیرند.

امام جمعه رشت

به گزارش کسب و کار نیوز‌، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به جایگاه جامعه در آموزه های اسلامی، اظهار کرد: بنا بر آیات و روایات، ازدواج و تشکیل خانواده یکی از مهمترین بناها در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و قدرت های سلطه رسیدن به اهداف شوم خود را در گرو نابودی بنیان خانواده می دانند، تصریح کرد: خانواده یک سامانه تاثیرگذار در جامعه است و لذا دشمنان می خواهند جوانان ما را از تشکیل خانواده دور کنند تا در نتیجه جامعه ما را متلاشی سازند، لذا مقام معظم رهبری همواره بر لزوم ترویج فرهنگ خانواده تاکید می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه هجمه های فرهنگی دشمن نهاد خانواده را دچار آسیب کرده است، گفت: سبک زندگی اسلامی راهکار عملیاتی شدن و ترویج فرهنگ خانواده اسلامی است. البته در این حوزه کم کاری هایی صورت گرفته که باید با برنامه عمل کنیم.

این کارشناس دینی، فرهنگ اسلامی را عامل سعادت جامعه دانست و عنوان کرد: اگر فرهنگ اسلامی در جامعه تسری پیدا کند، مردم حیات پیدا می کنند و دیگر نیازی به علوم انسانی غربی نداریم. مردم آرزو دارند که فرهنگ اسلامی در جامعه جاری و ساری باشد و مسئولان باید در این امر تلاش کنند.

وی از خانواده به عنوان یک نهاد فرهنگی و سیاسی در جامعه یاد کرد که باید از آسیب ها در امان باشد و متذکر شد: امروز ملت ایران از اسلام و انقلاب پاسداری می کند و لذا دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام و ملت ما نابودی خانواده را در دستور کار خود قرار داده اند و تلاش می کنند خانواده را از ما بگیرند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ما را حل می کند، گفت: ایران تنها کشوری است که مردم آن با الگوگیری از سبک زندگی اسلامی در همه عرصه های انقلاب و نظام حضور دارند، اما چنین امری در کشورهای مدعی حقوق بشر مشاهده نمی شود.

آیت الله فلاحتی‌ با گرامیداشت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت ولی عصر(عج)، خاطرنشان کرد: با تولد امام زمان(عج) جهان نورانیت پیدا کرد و امروز هرچه داریم به برکت وجود مبارک بقیه الله(عج) است، لذا از مردم ولایتمدار می‌خواهم که در برگزاری جشن های نیمه شعبان محرومان و نیازمندان را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست، از مقام شهید مطهری و همه معلمان تجلیل کرد و یادآور شد: امروز معلمان که الفبای علم را به ما آموختند با مشکلات معیشتی مواجه هستند لذا مسئولان وظیفه دارند خواسته‌های به حق این قشر فرهنگی را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، از کارگران به عنوان قشر زحمتکش و دردمند یاد کرد و گفت: برخی از کارگران با تعطیلی کارخانجات و تعدیل نیروها شرمنده خانواده و فرزندان خود می شوند، زیرا هنوز حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده اند لذا مسئولان امر در حوزه کارگری رسیدگی های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.