صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / اضافه شدن ۴ رشته ورزشی به فدراسیون بیماریهای خاص
اضافه شدن ۴ رشته ورزشی به فدراسیون بیماریهای خاص

اضافه شدن ۴ رشته ورزشی به فدراسیون بیماریهای خاص

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص از اضافه شدن ۴ رشته ورزشی به پیوند اعضا و بیماریهای خاص خبر داد و گفت: تصمیم داریم با ۱۴ ورزشی در مسابقات جهانی نیوکاسل انگلستان شرکت کنیم.

فرهادی زاده

مهین فرهادی زاد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: امسال با اضافه شدن ۴ رشته ورزشی از جمله قایقرانی، پدل (تنیس و اسکواش)، تنیس خاکی در بخش زنان و مردان و فوتبال (مردان) به پیوند اعضا و بیماریهای خاص، ۱۲ مرحله مسابقات قهرمانی کشور در طول سال خواهیم داشت تا بتوانیم با شناسایی نفرات برتر در ۱۴ رشته ورزشی تیم خوبی را برای مسابقات جهانی نیوکاسل انگلستان که مرداد سال آینده برگزار می‌شود، آماده کنیم.

وی گفت: در سال گذشته که مسابقات جهانی پیوند اعضا در مالاگای اسپانیا برگزار شد ما با ۱۱ رشته ورزشی در این رویداد بزرگ حضور داشتیم، اما در مسابقات جهانی سال آینده تصمیم داریم تعداد رشته‌ها را به ۱۴ رشته ورزشی افزایش دهیم و حضور قویتر و بهتری داشته باشیم.

فرهادی زاد در پاسخ به این پرسش که آیا امسال از نطر اعتباری شرایط بهتری خواهید داشت یا خیر؟ تصریح کرد: سال گذشته بودجه این فدراسیون یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که امسال با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی به ۷ میلیارد بودجه نیاز داریم که امیدوارم نیمی از این اعتبارات توسط وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون پیوند اعضا تخصیص پیدا کند و مابقی اعتبارات را نیز بتوانیم از طریق خیرین و اسپانسر به بدنه فدراسیون تزریق کنیم.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص در پایان پیرامون تاسیس دبیرخانه آسیا در ایران گفت: در این زمینه باید مجمع فدراسیون جهانی تصمیم بگیرد که هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.