صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / آرژانتین برای المپیک جوانان آماده نیست
آرژانتین برای المپیک جوانان آماده نیست

سرپرست کاروان ایران:

آرژانتین برای المپیک جوانان آماده نیست

سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک جوانان گفت: در دهکده ورزشکاران اتاق ها استاندارد لازم را ندارد و مسئولان برگزاری بازی ها در ساخت و سازها هم عقب هستند.

المپیک جوانان 2018

اصغر رحیمی در گفتگو با ایسنا درباره ی جلسه سرپرستان کاروان های اعزامی به بازی های المپیک جوانان آرژانتین بیان کرد: مسئولان برگزاری بازی ها ابتدا جلسات انفرادی را با نمایندگان کمیته ملی المپیک کشورها برگزار کردند که در مورد تعداد سهمیه ها، مسائل پروازی، تایید پرچم و سرود ملی صحبت شد. سپس جلسات عمومی را برگزار کردند و در مورد پیشرفت کار توضیحاتی را دادند و بازدیدی هم از سالنها و محل مسابقات داشتیم.

 او در مورد وضعیت سالن ها و دهکده ورزشکاران گفت: با وجود اینکه مردم آرژانتین ورزش دوست هستند اما به نظر من و نمایندگان کشورهای دیگر، در ساخت  و سازها عقب هستند و باید سرعت عمل زیادی داشته باشند تا بتوانند کار را تمام کنند و یا ممکن است اصلا نتوانند  کار را به پایان برسانند. کار دهکده ورزشکاران تمام شده بود اما اتاق ها استادندارد لازم را نداشت به طوری که در یک اتاق کوچک که باید دو تخت می گذاشتند، چهار تخت گذاشته بودند و زمانی که در اتاق را باز می کردی با تختی که کنار در بود برخورد می کرد. از طرفی برای هفت، هشت نفر تنها یک سرویس بهداشتی وجود دارد. شاید آنها فکر می‌کنند تعدادی ورزشکار کم سن می آید و حالا اشکالی ندارد که شرایط اینطور باشد.

رحیمی افزود: شعار کمیته بین المللی المپیک، “المپیک ارزان” است اما دیگر به این معنی نیست که حداقل استانداردها هم رعایت نشود و این شرایط خوبی نیست. همچنین در المپیک جوانان به جز ۲، ۳ نفر که زودتر به محل بازی ها  می روند تا کارهای مقدماتی را انجام دهند، بقیه کاروان باید با هم بیایند و با هم برگردند. در این شرایط مشخص نیست ورزشکاری که کارش همان یکی، دو روز اول تمام می شود بقیه روزها را چه کار باید کند.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که فاصله سالنها با دهکده ورزشکاران چقدر است، تاکید کرد: سالنهایی که ورزشکاران ما مسابقه دارند ۲۵ تا ۳۰ دقیقه با دهکده ورزشکاران فاصله دارد و تنها فوتسال است که فکر می کنم تقریبا یک ساعت تا دهکده ورزشکاران فاصله داشته باشد.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.