صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / مهشید اشتری: دوست داریم در دسته دو جهان بمانیم
مهشید اشتری: دوست داریم در دسته دو جهان بمانیم

مهشید اشتری: دوست داریم در دسته دو جهان بمانیم

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان نتایج خوبی کسب کنیم. توقعمان صعود به دسته یک نیست ولی دوست داریم در دسته دو باقی بمانیم

مهشید اشتری

مهشید اشتری بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان در گفت و گو با ایسنا در مورد مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان گفت: امسال اولین دوره است  که در دسته دو رقابت‌های قهرمانی جهان بازی می کنیم. ماندن در این دسته خیلی سخت است چون حریفانمان خیلی قوی تر از دسته سه هستند. همه تیم ‌ها آمادگی دارند ما هم آماده هستیم.  شرایط خوبی داریم  از پارسال اردوهایمان را شروع کردیم که تا یک ماه قبل از مسابقات به صورت فشرده ادامه داشت. امیدواریم نتیجه خوبی بگیرم. توقعمان صعود به دسته یک نیست ولی دوست داریم در دسته دو باقی بمانیم و علاوه بر این جایگاه خوبی را به کسب کنیم تا برای دوره های بعد به دسته یک صعود کنیم.

اشتری در مورد حریفان تیم ملی در این مسابقات اظهار کرد : همه تیم های گروهمان سخت هستند ولی اسپانیا، استرالیا و پورتوریکو سخت تر و در  سید بندی جدول از ایران بالاتر هستند. این تیم ها بازیکنان خیلی خوبی با رنکینگ های زیر  100 دارند که در جهان  نیز جایگاه خیلی خوبی دارند. اما به این مسائل توجه نمی کنیم  چرا که ما هم خوب هستیم، تمریناتمان را انجام دادیم و آماده هستیم تا در یک رویداد بزرگ جهانی شرکت کنیم و پیروز شویم.

او در مورد میزان آمادگی خود بیان کرد: شرایطم خیلی خوب است، مطمئنم که در سوئد بهترین بازی هایمان را انجام می دهیم و بهترین عملکرد ممکن را خواهیم داشت چون در این یک ماه روی اشکالاتمان کار کردیم .

اشتری در پایان ضمن تشکر از کیوانی سرمربی این تیم،  گفت : فدراسیون در چند ماه اخیرتمام تلاشش را کرد تا روحیه خود را حفظ کنیم و با بهترین آمادگی و عملکرد در مسابقات شرکت و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.