چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سلیمانی: بازیکن سپاهان باید اخراج می‌شد/ پنالتی به درستی برای زردپوشان اعلام نشد
سلیمانی: بازیکن سپاهان باید اخراج می‌شد/ پنالتی به درستی برای زردپوشان اعلام نشد

سلیمانی: بازیکن سپاهان باید اخراج می‌شد/ پنالتی به درستی برای زردپوشان اعلام نشد

حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار سپاهان و استقلال به دلیل عدم آمادگی از بسیاری از صحنه‌های مهم این بازی دور بود که این باعث اعتراض دو تیم شده بود.

تیام استقلال

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار سپاهان و استقلال اظهار کرد: این داور به بسیاری از صحنه‌ها نزدیک نبود و عدم آمادگی او به دلیل به پایان رسیدن فصل هفدهم در او دیده می‌شد. بیشتر اعتراضات دو تیم به دلیل تصمیماتی بود که اکبریان دور از صحنه‌های خطا می‌گرفت.

او ادامه داد: در ‌دقیقه ۳۳ مهاجم سپاهان و مدافع استقلال کورسی را در محوطه جریمه آبی‌پوشان داشتند که داور به درستی ادامه‌ بازی را انتخاب کرد و خطای پنالتی‌ را اعلام نکرد. در ادامه‌ او می‌توانست کرنری را برای سپاهانی‌ها بگیرد اما به اشتباه آن توپ را اوت اعلام کرد در حالی که توپ به سر پژمان منتظری برخورد کرده بود.

این کارشناس داوری افزود: در نیمه دوم نیز درگیری بین سیاوش یزدانی و امید نورافکن ایجاد شد که داور باز هم از این صحنه دور بود و شاید اگر نزدیک‌تر بود می‌توانست مانع گسترش درگیری شود. او به درستی به دو بازیکن کارت زرد نشان داد اما میلاد محمدی که دقایق بعد وارد این درگیری شد و ضربه‌ای به صورت نورافکن وارد کرد باید کارت زرد می‌گرفت و اگر شدت ضربه کمی محکم‌تر بود او می‌توانست اخراج شود. ‌

سلیمانی افزود: دقایقی بعد محمدی تکل خطرناکی روی پای ابراهیمی رفت که می‌توانست باز با کارت زرد داور جریمه و در مجموع از زمین مسابقه اخراج شود اما داور تنها به اعلام خطا بسنده کرد. در مجموع اکبریان کار سنگینی بر دوش نداشت و مطمئنا اگر بازی از حساسیت بیشتری برخوردار بود، این داور با مشکل روبرو می‌شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.