صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / ابوترابی فرد: پیوند جریان‌های سیاسی راه را برای نظام هموار می‌کند
ابوترابی فرد: پیوند جریان‌های سیاسی راه را برای نظام هموار می‌کند

ابوترابی فرد: پیوند جریان‌های سیاسی راه را برای نظام هموار می‌کند

امام جمعه موقت تهران گفت: برای رسیدن به قدرت، خلق یک جامعه سالم و دستیابی به یک اقتصاد مولد و نهادمند باید باهم پیوند داشته باشیم چرا که پیوند جریان‌های سیاسی نظام راه را برای نظام هموار می‌کند.

نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: انسان می‌تواند در سایه حیات عقلانی و پرتو فهم شکل بگیرد. ایمان و عمل صالح باید باهم گره بخورد. خداوند در آیه‌ای از قران می‌گوید ای مردم شما در سایه صبر می‌توانید رفتار اصولی را بر پایه اسلام در جامعه نهادینه کنید.

وی در تشریح این آیه گفت: برای رسیدن به قدرت و خلق یک جامعه سالم و دستیابی به یک اقتصاد مولد و نهادمند باید باهم پیوند داشته باشیم. پیوند جریان‌های سیاسی نظام راه را برای نظام هموار می‌کند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: ما برای برون رفت از تنگناهای اقتصادی و اجتماعی راهی جز مسیر مبتنی بر علم و خلق نظرات توسط دانشگاهیان نداریم. به لطف و رحمت الهی جایگاه ویژه و ممتاز رهبری نظام که مبتنی بر آموزه های دینی است، هموار کننده این انسجام و وحدت است.

وی ادامه داد: اگر سیاست‌های کلی رهبری به نقشه راه مسئولین تبدیل شود راه را برای حرکت هماهنگ هموار می‌کند. دولت و ملت در کنار هم باشید. دولت باید از تمام توان خود برای خلق این اجماع استفاده کند.

ابوترابی فرد خاطر نشان کرد: تجربه من این است که قوه مجریه با توجه به ظرفیت‌ها و ابزارهای فراوانی که در اختیار دارد می‌تواند راه را برای انسجام و اجماع اهداف بالای نظام فراهم کند؛ منتهی نیازمند فکر و برنامه ریزی است.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.