صفحه اصلی / استان ها / زنجان / فضای مجازی عامل قتل یک ابهری
فضای مجازی عامل قتل یک ابهری

فضای مجازی عامل قتل یک ابهری

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از قتل یک‌ پسر جوان ۲۱ ساله در ابهر خبر داد و عامل آن را درگیری لفظی و ساده دو جوان عنوان کرد.

قتل

«جعفر رحمتی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه دو نفر در فضای مجازی درگیر شدند و سرانجام این مشاجره به درگیری فیزیکی کشیده شد، به‌ طوری که دو فردی که شناختی از هم نداشتند در فضای مجازی درگیری لفظی پیدا کرده و برای ادامه درگیری خود در یکی از میادین شهر قرار ملاقات می‌گذارند.

وی تصریح‌ کرد: این دو جوان در محل قرار حاضر شده و درگیر می‌شوند که با وساطت مردم قائله ختم می‌شود ولی کار به همین جا ختم نشده و دوست یکی از طرفین که هیچ دخالتی در ماجرا نداشته در محل زندگی مقتول حاضر می‌شود که بار دیگر درگیری آغاز شده و بعد از درگیری دست به قتل مقتول می‌زند.

این مسئول با بیان این‌که این درگیری و قتل بر اثر یک درگیری ساده رخ داده، در حالی که به‌راحتی می‌شد مانع بروز این حادثه شد، افزود: قاتل بعد از چهار ساعت توسط پلیس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه جوانان و مردم تقاضا داریم هنگام خشم، خود را کنترل کنند تا ماجرا به قتل‌ منجر نشود و از خانواده‌ها نیز می‌خواهیم با تربیت صحیح فرزندان، راه مقابله با خشم را به آن‌ها آموزش دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.