صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / سفیر غنا: ماشین آلات کشاورزی همدان را خریداریم
سفیر غنا: ماشین آلات کشاورزی همدان را خریداریم

سفیر غنا: ماشین آلات کشاورزی همدان را خریداریم

سفیر کشور غنا در تهران با بیان اینکه کشور مطبوعش با کمبود ماشین آلات کشاورزی مواجه است، گفت: آمادگی داریم که ماشین آلات کشاورزی تولید شده در همدان را خریداری کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، ‘محمد سیوتی یحیا ایدی' روز پنجشنبه در ادامه سفر خود و هیات همراش به همدان، از کارخانه های صنایع غذایی و ماشین آلات کشاورزی این شهر بازدید کرد و از نزدیک با انواع محصولات و میزان تولید و صادرات این صنایع آشنا شد.
وی در این بازدید با بیان اینکه غنا ظرفیت های خوبی در عرصه کشاورزی دارد، ایجاد تعامل و همکاری بیشتر با صنایع و کارخانجات تولیدی همدان را خواستار شد.
سفیر غنا در تهران، خواستار واردات ماشین آلات کشاورزی همدان به کشورش و معامله پایاپای با محصولاتی مانند آناناس، انبه و موز به همدان شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، اتاق بازرگانی همدان معین اتاق بازرگانی کشور غنا است و معرفی توانمندی های اقتصادی همدان، بهبود و آسان سازی همکاری های ۲جانبه با کشور مذکور برای کشاورزان، سرمایه گذاران و تجار ایرانی و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای کشت فرا سرزمینی از اهدافی است که اتاق بازرگانی به دنبال تحقق آن است.
‘محمد سیوتی یحیا ایدی' سفیر کشور غنا در تهران به همراه هیات تجاری این کشور عصر چهارشنبه از مزارع کشت کلزا و همچنین کارخانه روغن نگین نهاوند بازدید کردند.
گفتنی است اتاق بازرگانی همدان تا کنون چندین هیات اقتصادی را به غنا اعزام کرده و میزبان چند هیات تجاری از این کشور آفریقایی بوده است.
۷۵۲۷/۲۰۹۰

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران  گفت: مذاکراتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.