صفحه اصلی / اجتماعی / اختتامیه با طعم خندوانه
اختتامیه با طعم خندوانه

حاشیه های مراسم پایانی جشنواره جهانی فیلم فجر؛

اختتامیه با طعم خندوانه

حضور رامبد جوان به عنوان مجری اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر که پیشتر مخاطبان او را با اجرای برنامه خندوانه به یاد دارند از جمله حاشیه های مراسم اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر است.

به گزارش کسب و کار نیوز، اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شامگاه پنجشنبه با حضور هنرمندان در تالار وحدت برای اعلام برگزیدگان این دوره و اهدای جوایز با حاشیه هایی همراه بود.
* ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه؛ سه ساعتی مانده به شروع اختتامیه، بیلبوردها و تبلیغات محیطی جشنواره در راه بندان خیابان های منتهی به کاخ جشنواره (پردیس چهارسو) و محل اختتامیه (تالار وحدت) به چشم می آید.
* یک ساعت بعد؛ خلوتی غیرمعمول پردیس سینمایی چارسو یعنی بخش قابل توجهی از میهمانان تصمیم به حضور در مراسم اختتامیه به صورت مستقیم از منازلشان گرفته اند.
* اعلام رسمی نام رامبد جوان به عنوان مجری اختتامیه از طرف مسئولین برگزاری با حضور پررنگ وی در روزهای گذشته در پردیس چارسو با توجه به حضور نگار جواهریان در کادر برگزاری جشنواره خبری غیرمنتظره نیست؛ اما این نکته به ذهن می آید که با وجود رامبد جوان آیا اختتامیه به رسم مراسم های پایانی رویدادهای بین الملل، دوزبانه (فارسی – انگلیسی) اجرا خواهد کرد یا خیر؟
* مراسم فرش قرمز در تالار وحدت پیش از آغاز برنامه مثل همیشه پررونق نیست.
* خبرنگاران که از ساعت ۱۸ منتظر ورود به سالن هستند بالاخره ۱۹ و ۱۵ دقیقه اجازه ورود به پیدا می کنند.
* سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از تکمیل ظرفیت سالن در ردیف اول ایستاده و با مهمانان خارجی و داخلی خوش و بش می کند که این وقت شناسی و ادب میزبانی قابل توجه می کند.
* مراسم راس ۱۹ و ۳۰ دقیقه به ترتیب با سرود ملی، تلاوت قران و پرفورمنس (حرکات نمایشی) با لباس ایران قدیم آغاز شد.
*اجرای رامبد جوان در برانگیختن هیجان حاضران مخاطبان را یاد برنامه خندوانه می اندازد؛ در عین حال در چهره این بازیگر سینما اثری از استرس نیز دیده می شود و برخلاف همیشه از خنده و لبخند و انرژی خبری نیست و اشاره وی به این مهم که با کارگردان فقط دو دقیقه برای اجرا تمرین کرده دلیلی بر از این مدعاست.
* شوخی های جوان اما در ادامه به دبیر جشنواره رسید و وی به طنز عنوان کرد: من زنم (نگار جواهریان؛ مدیر اجرایی کاخ جشنواره) را با ۶۰ کیلو وزن تحویل جشنواره دادم و ۲۵ کیلو تحویل گرفتم. جشنواره برای لاغری جای خوبی است.
* رضامیرکریمی کارگردان سینما و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر نیزدل پری دارد و این وی که《از همه کسانی که سعی کردند برای ما حاشیه درست کنند تشکر می کنم》نشان می دهد وی دلی پر دارد.
* جوان پس از دعوت از اولیور استون به رسم پیشنهاد چندسال پیش مجری اسکار از او می خواهد باهم سلفی بگیرند و حضار تشویق می کنند.
* رضا کیانیان برای اعطای جایزه جایزه محمد امین (ص) به زبان مشهدی روی سن آمد و گفت از همشهری مشهدی خودم می خواهم این جایزه را بدهد؛ وی پس از دعوت از وزیر ارشاد یادآور شد که عباس صالحی چندسالی وزیر است اما سالیان سال مشهدی و صالحی خواهد ماند.
* جایزه این بخش توسط وزیر به مجید مجیدی اهدا می شود.
* ۲۰ و ۴۰ دقیقه؛ بخش دوم نمایش ایرانی با موسیقی دلشدگان مرحوم علی حاتمی به اجرا در آمد اما این بخش از برنامه به درازا کشید.
ادامه دارد..
فراهنگ ** ۳۰۷۹ **۳۴۰۴

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه

به گزارش کسب و کار نیوز، جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.