صفحه اصلی / تحولی اساسی در نظام آزمایشگاهی کشور ایجاد می شود

تحولی اساسی در نظام آزمایشگاهی کشور ایجاد می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای نخستین بار و با کار ویژه ای که صورت گرفته، با همکاری کشور ترکیه برای ایجاد آزمایشگاه جامع در کرج، انقلابی در کل نظام آزمایشگاهی کشور ایجاد خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، دکتر قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح همزمان ۷۶۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی کشور به صورت ویدئو کنفرانس در البرز، گفت: در استان البرز بیمارستانی با ۴۰۰ تخت ساخت شده است که می تواند تحول ایجاد کند. 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما پیشگیری است، گفت: در البرز بدنبال بهره برداری از پروژه های بزرگی برای اجرای عدالت در دسترسی به خدمات پزشکی هستیم. 
قاضی زاده هاشمی با اشاره به ضعف جدی این استان در سرانه های بهداشت و درمان، افزود: در سال های اخیر با همت دانشگاه علوم پزشکی البرز توفیفات ارزشمندی حاصل شده است. 
وی ادامه داد: امروز بیمارستانی افتتاح خواهد شد که از این طریق احترام زیادی به بانوان کشور خواهد شد، چراکه همه کارکنان آن بانو هستند. 
همزمان با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرج ۷۶۴ پروژه بهداشتی درمانی افتتاح شد. 
۷۶۴ طرح درمانی کشورباحضور وزیر بهداشت در کرج همزمان افتتاح شد 
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در سفر به استان البرز ضمن بازدید از چند مرکز درمانی و بهداشتی البرز، در مراسم افتتاح همزمان ۷۶۴ پروژه حضور یافت و تعدادی از طرح های درمانی در کیش، بندرعباس، شهرکرد و جهرم را به صورت نمادین از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد. 
مهمترین این پروژه ها ۲۱ طرح خانه بهداشت، ۶ طرح پایگاه سلامت، ۴ طرح مرکز جامع سلامت، ۶ طرح مرکز بهداشتی، ۵ مرکز پیش بیمارستانی و بقیه سایر طرح های بهداشتی و درمانی بوده است. 
همچنین با حضور وزیر بهداشت وعلوم پزشکی دراستان البرز احداث و راه اندازی مرکز شیمی درمانی اطفال و تالاسمی در مجتمع پزشکی ودرمانی امام علی (ع) با مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۴۰ میلیون ریال، احداث و راه اندازی مرکز جامع زنان کمالی به مساحت یکهزارو متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیاردریال و ۱۶۰ تخت به بهره برداری رسید. 
احداث و راه اندازی پایگاه اورژانس خیرساز با مساحت ۱۲۰ متر مربع و اعتبار یک میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال ، احداث و راه اندازی ۴مرکز سی تی اسکن و آنژیوگرافی درمرکز درمانی شهید رجایی ، افتتاح مرکز سی تی اسکن بیمارستان امام حسن مجتبی(ع )، امام حسین (ع) و شریعتی و افتتاح پایگاه جدید اورژانس با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ازدیگر طرح های افتتاح شده دراستان البرزاست. 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.