صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کیارستمی: تنها کسانی که در انتخابی شرکت کنند، عضو تیم ملی تیروکمان می‌شوند
کیارستمی: تنها کسانی که در انتخابی شرکت کنند، عضو تیم ملی تیروکمان می‌شوند

منتظر تایید صلاحیت کاندیداهای تیروکمان تا پایان هفته هستیم

کیارستمی: تنها کسانی که در انتخابی شرکت کنند، عضو تیم ملی تیروکمان می‌شوند

دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: کسانی که می‌خواهند پیراهن تیم ملی را بر تن کنند باید در نخستین رنکینک کشوری و انتخابی تیم ملی شرکت کنند.

تیروکمان

رضا کیارستمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نخستین رنکینک کشوری و انتخابی تیم ملی در ۶ و ۷ اردیبهشت در بیرجند (خراسان جنوبی) اظهار کرد: برای این که به تمام کماندارانی که سطح رکورد آنها پایین است و هنوز پشت تیم ملی باقی ماندند، نخستین رنکنیک کشوری و انتخابی تیم ملی ۶ و ۷ اردیبهشت در بیرجند برگزار می‌شود تا افراد واجد شرایط امکان پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشند.

وی گفت: در این انتخابی که تاکنون بیش از ۱۲۰ کماندار ثبت‌نام کردند، کماندارانی که بتوانند امتیاز ۷۰۰ در کامپوند مردان و ۶۹۰ در کامپوند زنان و ۶۶۰ در ریکرو مردان و ۶۵۰ در ریکرو زنان به ثبت برسانند، به تیم ملی اضافه خواهند شد. البته ملی‌پوشانی همچون اسماعیل عبادی، مجید قیدی و … که امتیاز رکوردشان بالاست دیگر نیازی به شرکت در نخستین رنکینک کشوری و انتخابی تیم ملی ندارند.

دبیر فدراسیون تیروکمان در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به مرحله دوم جام جهانی در ترکیه از بین نفرات گزینش شده در انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد، اظهار کرد: اسامی نفرات اعزامی به جام جهانی ترکیه از ۳ ماه قبل بسته شده و با این انتخابی فرد جدیدی به نفرات اعزامی به ترکیه اضافه نخواهد شد. افراد واجد شرایط از بین کسانی که در این انتخابی به تیم ملی اضافه می‌شوند، بعد از شرکت در چند مرحله اردو به جام جهانی آلمان و بازیهای جاکارتا اعزام خواهند شد.

کیارستمی همچنین پیرامون حضور زهرا نعمتی در این انتخابی گفت: نعمتی یکی از پرافتخارترین کماندار کشورمان در بین افراد سالم و معلول است. ما منتظر حضور او در این انتخابی هستیم تا بتوانیم از پتانسیل او در تیم ملی استفاده کنیم.

وی در پایان در خصوص زمان برگزاری انتخابات تیروکمان خاطرنشان کرد: ما امیدواریم تا پایان هفته تایید صلاحیت‌ها به دست فدراسیون برسد تا قبل از ماه مبارک رمضان انتخابات تیروکمان برگزار شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.