صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کلانی: تا جمعه سرمربی امید را انتخاب می‌کنیم
کلانی: تا جمعه سرمربی امید را انتخاب می‌کنیم

کلانی: تا جمعه سرمربی امید را انتخاب می‌کنیم

عضو کمیته‌ فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید سرمربی تیم ملی امید نهایتا تا پس فردا انتخاب می‌شود.

حسین کلانی

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل ازایسنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال دو روز پیش اعلام کرد که سرمربی تیم‌ ‌ملی امید امروز (چهارشنبه) انتخاب می‌شود. او همچنین از جواد نکونام، سید اکبر پورموسوی، اسکوچیچ و علی کریمی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید نام برد.

حسین کلانی در ، در پاسخ به این سوال که آیا کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی‌اش را درباره سرمربی تیم‌ ‌ملی امید گرفته است اظهار کرد: صحبت‌های زیادی تا الان انجام شده است. فکر می‌کنم تا فردا یا نهایت پس فردا (جمعه) سرمربی تیم‌ ‌ملی امید انتخاب شود. به دلیل این که انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی امید مساله مهمی است، باید تمام جوانب را در نظر بگیریم و با دقت تصمیم گیری کنیم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب نهایی کمیته‌ فنی سرمربی ایرانی است یا خارجی؟ گفت‌: بیشتر تلاشمان بر این است که بهترین گزینه را برای تیم‌ ‌ملی امید انتخاب کنیم. از نظر من  گزینه خارجی بهتر خواهد بود، به این دلیل که به روزتر است و می‌تواند با تبادل نظر با کارلوس کی‌روش تعامل خوبی با تیم‌ ‌ملی بزرگسالان داشته باشد. انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی امید با توجه به بازی‌های آسیایی جاکارتا باید زودتر انجام شود، البته اولویت اصلی تیم‌ ‌ملی امید شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

عضو کمیته‌ فنی فدراسیون فوتبال با بیان این که مذاکراتی با تمامی گزینه‌های احتمالی انجام داده‌اند گفت‌: ما از تمام گزینه‌ها برنامه گرفته‌ایم. تمام چهره‌هایی که از آنها به عنوان گزینه سرمربی تیم‌ ‌ملی امید نام برده می‌شود از افراد نام آشنای فوتبال هستند. معینی، محصص و شیعی اطلاعات کافی از این گزینه‌ها گرفته‌اند تا شرایط آنها را بسنجند.

کلانی در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی من این است که تعامل کافی بین مربیان داخلی با تیم‌ ‌ملی بزرگسالان، امید و جوانان برقرار شود. من می‌دانم  که اولویت مربیان ما این است که فوتبال ایران شرایط خوبی داشته باشد. ان‌شاء‌الله همه با هم تعامل داشته باشند و بازیکنان در اختیار تیم‌های‌ ‌ملی قرار دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.