صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رئال مادرید در لیگ قهرمانان رقیب ندارد/ شکست بایرن مونیخ در آلیانز آره نا
رئال مادرید در لیگ قهرمانان رقیب ندارد/ شکست بایرن مونیخ در آلیانز آره نا

رئال مادرید در لیگ قهرمانان رقیب ندارد/ شکست بایرن مونیخ در آلیانز آره نا

رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود دریافت گل نخست برابر بایرن مونیخ توانست در آلیانز آره نا نتیجه را جبران کند و پیروز شود.

رئال

به گزارش کسب و کار نیوز، دومین دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب بین دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانز آره نا برگزار شد که این بازی با پیروزی دو بر یک مادرید به پایان رسید.

در لحظات نخست بازی بایرن می‌توانست به گل دست پیدا کند اما ضربه بازیکن این تیم به بیرون رفت. دقایقی بعد آرین روبن آسیب دید و مجبور شد در دقیقه هشت زمین بازی را ترک کند. تیاگو آلکانترا به جای او وارد زمین شد. بد شانسی های میزبان ادامه داشت و بواتنگ نیز آسیب دید. دومین تعویض تیم آلمانی نیز به همین دلیل انجام شد. با این حال شاگردان یوپ هاینکس کمی برتری نسبت به مادرید داشتند و توانستند به گل نخست نیز دست پیدا کنند. پاس زیبای خامس رودریگس با فرار جاشوا کیمیش همراه شد و او با یک ضربه هوشمندانه دروازه مادرید را باز کرد. در حالی که تنها دو دقیقه به پایان ۴۵ دقیقه نخست باقی مانده بود مارسلو با یک شوت دقیق گل مساوی را به ثمر رساند. در لحظات پایانی روبرت لواندوفسکی فرصت داشت تا دوباره بایرن را پیش اندازد اما ضربه اش به بیرون رفت.

در شروع نیمه دوم مارکو آسنسیو به جای ایسکو وارد زمین شد و هافبک اسپانیایی تنها ۱۰ دقیقه بعد گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. پاس اشتباه رافینیا به آسنسیو رسید و او به لوکاس واسکس پاس داد.  سپس هافبک اسپانیایی دوباره صاحب توپ شد و دروازه میزبان را برای دومین بار باز کرد. در دقایقی از بازی دوبار دنی کارواخال آسیب دید و هواداران بایرن را خشمگین کرد. آن ها معتقد بودند مدافع اسپانیایی وقت کشی می کند. در نهایت او زمین را ترک کرد و کریم بنزما جانشینش شد. بایرن نیز چند فرصت در این نیمه داشت اما باز هم دروازه اش را باز شده دید. با این حال داور گل کریستیانو رونالدو را قبول نکرد و خطای هند مهاجم پرتغالی را اعلام کرد.

در دقیقه ۷۵ میزبان آخرین تعویضش را انجام داد و تولیسو به میدان رفت. تیم آلمانی توپ و میانه میدان را در اختیار داشت و به دنبال گل مساوی بود. متیو کواچیچ آخرین تعویض مادرید بود. او به جای کاسمیرو وارد زمین شد. بایرن توپ را در اختیار داشت اما نمی توانست خطری روی دروازه شاگردان زین الدین زیدان ایجاد کند. در لحظات پایانی فشار شاگردان هاینکس بیشتر شد اما توپی از خط دروازه عبور نکرد.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.