صفحه اصلی / استان ها / قم / افتتاح فروشگاه دائمی عرضه سوهان قم در نیویورک
افتتاح فروشگاه دائمی عرضه سوهان قم در نیویورک

افتتاح فروشگاه دائمی عرضه سوهان قم در نیویورک

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از افتتاح فروشگاه دائمی برای عرضه سوهان این استان در ایام نیمه شعبان در شهر نیویورک خبر داد.

استانها/ سوهان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، «امیر طیبی‌نژاد» در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به گازرسانی به شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به دستاوردهای فعالان صنایع کوچک ومتوسط استان در سال ۹۶  اظهار کرد: با تلاش فعالان صنعت شیرینی، سوغات قم راه برای صادرات سوهان استان به کشورهای خارجی باز شده است.

وی افزود: درسال گذشته ۱۲ تن سوهان قم به کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا صادر شد و یک فروشگاه دائمی برای عرضه سوهان قم در ایام نیمه شعبان در شهر نیویورک افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قم در ادامه به فرصتهای پیش روی خوشه های کسب وکار قم اشاره و خاطرنشان کرد: تکیه به داشته‌های درونی و استفاده از ظرفیت‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی اهمیت زیادی دارد، صنعت مبلمان از صنایع بومی استان قم است که ۴۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، شهرک صنعتی ثامن برای فعالان صنعت چوب و مبلمان در نظر گرفته شده است و به دنبال افزایش ارزش افزوده این صنعت هستیم.

طیبی‌نژاد صادرات صنعت مبلمان استان را نیز مد نظر قرار داد و افزود: سال گذشته تولیدکنندگان استان توانستند به کشور لهستان مبلمان صادر کنند، خوشه چوب و مبلمان در استان قم فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید واحدهای تولیدی استان قم در هنگام تولید مورد رصد قرار بگیرند تا کیفیت کالاهای تولیدی در شأن مصرف‌کنندگان باشد، باید همچنین اعتباراتی برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی استان در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: برداشتن گره‌ها در عرصه اداری چون مالیات و بیمه از پیش روی تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارد، باید به کمک تولیدکنندگان برویم تا آن‌ها بتوانند با رقبای خود در زمینه قیمت تمام شده در بازارهای صادراتی رقابت کنند.

طیبی‌نژاد با اشاره به ایجاد خوشه جدید در استان قم اظهار کرد: امسال به‌دنبال ایجاد خوشه پوشاک در استان هستیم تا بتوانیم تولیدکنندگان پوشاک استان را حمایت کنیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته با وجود رکود اقتصادی، ۱۹۷ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان قم واگذار شد که موقعیت جغرافیایی استان و تلاش مدیران قمی علت این موفقیت بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.