صفحه اصلی / سمینار سراسری روسای شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

سمینار سراسری روسای شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

سمینار سراسری روسای شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین با حضور مدیر، معاون اجرائی و کلیه روسای شعب با موضوع بررسی عملکرد شعب این استانها در سال ۱۳۹۶ برگزار شد. 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای این جلسه علی اکبر ریحانی مدیر شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی به تجزیه و تحلیل عملکرد شعب این استان ها در سال گذشته پرداخت و نتایج فعالیت شعب را از دیدگاه تجهیز و تخصیص، وصول مطالبات، هزینه های اداری، فعالیتهای بازاریابی و . . .  مورد بررسی قرارداد و اظهار داشت: با توجه به تشدید رقابت در بین بانکها که تمامی آنها سعی دارند با ارائه خدمات جذابتر در مقایسه با رقبا سهم بیشتری از بازار را کسب کنند، شعبی موفق ترند که نیازهای مشتریان خود را شناسایی و با توجه به مقررات و دستورالعملهای بانک اقدام به تامین این نیازها و ایجاد رضایت در مشتریان کنند. 
ریحانی در پایان عملکرد سال ۹۶ شعب استان را در مقایسه با سال ۹۵ با توجه به محدودیتهای ایجاد شده برای بانکها، رضایتبخش دانست و مسئولین شعب را به رعایت نکاتی از قبیل : حفظ امنیت شعب،  بهره برداری مستمر از سامانه BI، حفظ و توسعه ارتباط با مشتریان به عنوان مشاور بانکی و . . .  اشاره کرد.
در ادامه معاون اجرائی استانهای خراسان رضوی و شمالی به بررسی عملکرد شعب از حیث تحقق اهداف، ترکیب مشتریان برتر شعب، صدور انواع ضمانتنامه ها، میزان بهره مندی شعب از خدمات بانکداری الکترونیکی و… پرداخت و اذعان داشت : آموزش در بین کارکنان امری است جاری و می‌بایست بطور روزانه و دائم دنبال گردد بطوریکه مسئول هر شعبه عهده دار آموزش و تربیت روسا و معاونین آینده بانک خواهد بود.
وی در ادامه از روسای شعب خواست تا در جلسات روزانه و هفتگی شعب تحت امر خود با نگاهی به ترکیب منابع و پرونده های مطالباتی، ایده ها و پیشنهادات سازنده در چارچوب مقررات بانکی را جمع آوری و به مدیریت استان ارائه شود. 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.