صفحه اصلی / توسعه آموزش‌های جامعه‌محور در اولویت برنامه‌های هلال احمر گلستان است

توسعه آموزش‌های جامعه‌محور در اولویت برنامه‌های هلال احمر گلستان است

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت:از اولویت‌های این جمعیت،توجه هر چه بیشتر به ترویج آموزش‌های جامعه محور در سطح استان است.
 به گزارش کسب و کار نیوز، محمد علی هروی در نشست با مدیر کل مدیریت بحران استان اظهار کرد: مردم‌محور بودن از مهم‌ترین ویژگی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود و اجرای طرح‌هایی همچون «خادم» موید رویکرد مردمی این سازمان مردم‌نهاد است.
 وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های تخصصی و همگانی به ویژه در حوزه امداد و نجات از دیگر برنامه‌هایی است که این جمعیت طبق برنامه سالانه و در حوزه وظایف قانونی خود به شکل جدی آن را تعقیب می‌کند.
هروی با اشاره به گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر اذعان کرد: خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم وظیفه غایی ماست و برای دست‌یابی به آن باید تمامی بخش‌های این جمعیت با تلاشی مضاعف در خدمت‌ به مردم با همدیگر رقابت کنند.
وی تصریح کرد: این  موسسه عمومی عام المنفعه غیردولتی، امتداد یک نهضت بین‌المللی انسان‌دوستانه امدادرسان است که با توجه به نقش‌پذیری به عنوان سازمان معین دولت در امدادرسانی سوانح و حوادث، موقعیت راهبردی منحصر به فردی یافته است.
رئیس کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران گلستان با تاکید بر توجه به نقش جوانان و بهره‌برداری از توانمندی آنان در جمعیت هلال احمر استان افزود: می‌توان از مشارکت نخبگان در حوزه برنامه‌ریزی‌های مرتبط با جوانان استفاده کرد.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.