صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / جشنواره گل لیورپول در آنفیلد با درخشش صلاح
جشنواره گل لیورپول در آنفیلد با درخشش صلاح

جشنواره گل لیورپول در آنفیلد با درخشش صلاح

لیورپول با درخشش مهاجم مصری اش توانست با یک پیروزی پرگل برابر رم به فینال لیگ قهرمانان نزدیک شود.

لیورپول

به گزارش کسب و کار نیوز، نخستین دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب بین دو تیم لیورپول و رم در آنفیلد برگزار شد و میزبان توانست با نتیجه پنج بر دو رم را شکست دهد.

در ۲۰ دقیقه نخست بازی دو تیم بازی برابری ارائه دادند و با حملات خود سعی داشتند به گل برسند. رم نخستین موقعیت خطرناک را روی دروازه لیورپول ایجاد کرد و ضربه الکساندر کلاروف با برخورد به دستان دروازه بان به تیرک برخورد کرد. در ادامه سادیو مانه یک فرصت خوب را از دست داد و توپش به بیرون رفت. او لحظاتی بعد یک موقعیت دیگر به دست آورد که از آن نیز نتوانست استفاده کند. با این حال محمد صلاح توانست با یک شوت زیبا لیورپول را با یک گل پیش اندازد. شاگردان یورگن کلوپ که در ۱۵ دقیقه پایانی تیم برتر بودند توانستند دوباره به گل برسند. مهاجم مصری باز هم درخشید و به نحو زیبایی دروازه رم را باز کرد. نیمه اول با پیروزی دو بر صفر میزبان پایان یافت.

لیورپول در نیمه دوم بازی درخشانی را به نمایش گذاشت و اجازه نداد رم بازی مورد نظرش را ارائه دهد. مانه با پاس صلاح در دقیقه ۵۶ گل سوم تیمش را به ثمر رساند. برتری قرمز پوشان ادامه داشت تا اینکه نوبت به روبرتو فیرمینیو رسید. او در دقیقه ۶۲ گلزنی کرد. تنها چند دقیقه بعد فیرمینیو دبل کرد تا بازی پنج بر صفر شود. این نتیجه فوق العاده باعث شد کلوپ تصمیم به تعویض صلاح بگیرد. میزبان که از این پیروزی پر گل خیالش راحت بود به رم فضا داد. این اتفاق موجب شد ادین ژکو در دقیقه ۸۱ نخستین گل تیم ایتالیایی را به ثمر برساند. بازی خوب رم ادامه داشت تا این که داور یک پنالتی به نفع این تیم اعلام کرد و دیگو پروتی توانست آن را به گل تبدیل کند. در دقایق پایانی توپ و میانه میدان در اختیار تیم مهمان بود اما آن ها نتوانستند اختلاف را کمتر کنند. رم با این دو گل به جبران نتیجه در بازی برگشت امیدوار شد.

در دیگر دیدار این مرحله امشب (چهارشنبه) بایرن مونیخ به مصاف رئال مادرید می رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.