صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / بوکس غرق در بی‌پولی، رئیس و دبیر در تایلند!
بوکس غرق در بی‌پولی، رئیس و دبیر در تایلند!

بوکس غرق در بی‌پولی، رئیس و دبیر در تایلند!

در حالی که اوضاع مالی فدراسیون بوکس خوب نیست، رئیس و دبیر فدراسیون برای تماشای رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا عازم تایلند شده‌اند.

مسابقات بوکس در گرگان

به گزارش کسب و کار نیوز، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۸، از سه روز پیش به میزبانی شهر بانکوک در تایلند آغاز شده و در حال پیگیری است. تیم ملی ایران نیز با ۱۰ بوکسور در این مسابقات حاضر است.

مسئله‌ای که در اعزام تیم ملی جوانان قابل توجه است، حضور هم زمان رئیس و دبیر فدراسیون بوکس در تایلند است. اعزامی که باعث می‌شود بار دیگر صحبت‌ها و انتقاداتی به عملکرد این فدراسیون وارد شود.

طبق گفته “حسین ثوری” شرایط مالی این فدراسیون خوب نیست و باید در استفاده بودجه آن مدیریت هزینه کرد. رئیس فدراسیون بوکس همچنین در اکثر صحبت‌های خود از لغو اعزام‌های غیر ضروری به دلیل محدود بودن بودجه گفته است اما با توجه به اتفاقات اخیر، این صحبت در کمتر از دو ماه نقض شده و حالا سوالاتی مطرح است.

تیم ملی جوانان عازم تایلند شده و حضور یکی از مسئولان فدراسیون در کنار این تیم اگر هم الزامی نباشد، در برخی شرایط لازم است و همین مسئله می‌تواند برای اعزام رئیس فدراسیون بوکس که الان در تایلند است، یک دلیل موجه باشد. اما ‌آیا برای سفر دبیر فدراسیون نیز دلیلی وجود داشته که در این شرایط سخت ارزی و با بالا رفتن قیمت دلار به تایلند سفر کرده است؟!

اگر شرایط بد مالی فدراسیون را هم کنار بگذاریم، برگزاری اردوهای تیم ملی بزرگسالان دلیل دیگری است که نقدهایی را به این اعزام وارد می‌کند. تیم ملی بزرگسالان تمرینات خود را جهت حضور در بازی‌های آسیایی پیگیری می‌کند و دبیر فدراسیون به عنوان یک عضو اجرایی، باید به مسائل و مشکلات موجود در اردوها رسیدگی کند تا اینکه برای تماشای مسابقات به تایلند سفر کند؟

تیم ملی بوکس امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت عازم قزاقستان می‌شود و در چنین شرایطی هیچکس در کنار تیم ملی نیست تا به امور پرواز و اعزام این تیم رسیدگی کند. اگر قرار بود علیرضا کلانتری هم مسئولیت‌های مهم خود را در چنین بازه زمانی حساس که وقت زیادی تا بازی‌های آسیایی نمانده رها کند، بهتر نبود فرد دیگری سمت دبیری فدراسیون را بر عهده بگیرد؟

همچنین “ناصر طالبی” نایب رئیس فدراسیون بوکس، به عنوان کارمند وزارت ورزش بیشتر از اینکه در فدراسیون باشد در وزارت ورزش است، همین مسئله این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که چرا دبیر فدراسیون به جای رسیدگی به امور تیم بزرگسالان الان در تایلند است؛ اعزامی که غیر ضروری محسوب می‌شود و طبق گفته‌های ثوری نباید انجام می‌شد.

این صحبت رئیس فدراسیون بوکس که باید از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود درست است اما از صحبت تا عمل راه زیادی وجود دارد. چیزی که بوکس ایران را به این روز اندخته وعده‌ها و قول‌هایی بود که عملی نشد. باید دید کادر جدید فدراسیون بوکس در ادامه راه به وعده‌های خود عمل می‌کند یا نه؟ا

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.