صفحه اصلی / اجتماعی / اختتامیه جشنواره فیلم فجر با صدای ناظری
اختتامیه جشنواره فیلم فجر با صدای ناظری

اختتامیه جشنواره فیلم فجر با صدای ناظری

کارگردان اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر جزئیات این مراسم را تشریح کرد و گفت که استاد شهرام ناظری به همراه حافظ ناظری به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «محمد حمیدی مقدم» که کارگردانی برنامه پایانی جشنواره جهانی فیلم فجر را برعهده دارد، افزود: اختتامیه این رویداد هنری پنجشنبه (ششم اردیبهشت) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مراسم پایانی جشنواره امسال به لحاظ دکور متفاوت و دارای سه بخش ابتدا، میانه و پایانی است، ادامه داد: این برنامه شبیه به یک پرفورمنس و با ساختار و شخصیت جشنواره و وجهه جهانی آن کاملا همخوانی دارد.سعی کرده ایم در طراحی صحنه و سایر نشانه ها نوعی وحدت را رعایت کنیم.
حمیدی مقدم یادآورشد: پیش از آغاز مراسم شرایط پذیرایی و ورود مدعوین در نظر گرفته شده و برنامه استقبال از مهمانان خارجی نیز برگزار می شود. تلاش کرده ایم شرایط حضور تعداد بیشتری از سینماگران ایرانی را در کنار مهمانان خارجی جشنواره فراهم کنیم.
وی با یادآوری اینکه یک بخش ویژه برای اختتامیه جشنواره درنظر گرفته شده است، توضیح داد: بخش اصلی مراسم به اجرای ویژه موسیقی توسط شهرام و حافظ ناظری مربوط می شود.
این کارگردان درباره زمانبندی مراسم اختتامیه جشنواره جهانی فجر گفت: بخش اصلی مراسم توضیحات دبیر جشنواره و اهدای جوایز در ۶۰ الی ۷۰ دقیقه و بخش اجرای موسیقی نیز ۵۰ دقیقه طول می کشد و در مجموع ۲ ساعت زمان کلی برنامه پایانی جشنواره خواهد بود.
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر که از روز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه) در پردیس چارسو تهران آغاز شده تا هفتم اردیبهشت برپاست .
شبد**فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۱۰

همچنین مطالعه کنید:

صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در سال ۱۳۸۸ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.