صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کولیبالی: ایمان داریم قهرمان می‌شویم
کولیبالی: ایمان داریم قهرمان می‌شویم

کولیبالی: ایمان داریم قهرمان می‌شویم

زننده تک گل ناپولی در دیدار برابر یوونتوس ایمان دارد که تیمش قهرمانی در سری A را تجربه خواهد کرد.

کالیدو کولیبالی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  پریمواسپورت، ناپولی توانست در دیدار حساس برابر یوونتوس با گلی که کولیبالی، مدافع این تیم در دقایق پایانی به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

کولیبالی، مدافع پیش تاخته ناپولی بعد از  بازی، اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم اما برای پیروز شدن آماده بودیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. به خود می‌بالیم و همه از این پیروزی خوشحال هستند.

او در ادامه‌ گفت‌: هواداران ناپولی در روزهای اخیر ما را تشویق کردند و روحیه دادند. همه آن‌هایی را که ما را تشویق کردند در فرودگاه دیدیم. از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم و این پیروزی را به آن‌ها هدیه می‌دهیم. یوونتوس تیم بسیار بزرگی است اما  نشان دادیم که می‌توانیم  با آن‌ها رقابت کنیم. یوونتوس از  شانس‌های اصلی قهرمانی است و ما هم نشان دادیم که شایسته قهرمانی هستیم و به توانایی‌های خود ایمان داریم.

کولیبالی درباره احساسش بعد از نخستین پیروزی در تورینو، ‌اضافه کرد: من همواره با پیراهن ناپولی در تورین بازنده بوده‌ام. اما در حال‌ حاضر خوشحال هستم که نخستین پیروزی خود را به دست آورده‌ام. فصل هنوز تمام نشده است. ما بازیکنان ناپولی به قدرت و توانایی‌های فنی خود و البته سبک بازی که داریم ایمان داریم و چنین چیزی را در دیدار امشب ثابت کردیم. به توانایی خود برای قهرمانی ایمان داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.