صفحه اصلی / استان ها / کرمان / کلنگ‌زنی پلی‌کلینیک تامین اجتماعی شهرستان های انار و رفسنجان با حضور مدیران ارشد وزارت کار

نماینده مردم رفسنجان در خانه ملت خبر داد:

کلنگ‌زنی پلی‌کلینیک تامین اجتماعی شهرستان های انار و رفسنجان با حضور مدیران ارشد وزارت کار

نماینده مردم رفسنجان و انار در خانه ملت با اعلام خبر خوش برای رفسنجانی ها و اناری‌ها خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه 75 درصد مردم این دو شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، در آینده نزدیک با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولان ارشد سازمان تامین اجتماعی کشور، کلنگ پلی‌کلینیک تامین اجتماعی شهرستان انار و رفسنجان به زمین زده خواهد شد.

کلنگ زنی

به گزارش کسب و کار نیوز، “احمد محمدی انارکی” صبح امروز سوم اردیبهشت ماه در همایش توسعه روابط آموزش عالی ایران و افغانستان در دانشگاه ولیعصر (عج) شهرستان رفنسجان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر تحصیلات عالی افغانستان با اشاره به تحولات دنیا و منطقه تصریح کرد: یکی از مشکلات دنیا به ویژه در منطقه، حضور داعش و مکاتب پدیده آمده از این گروه تکفیری با عنوان اسلام، در دنیا است که باید کمک کنیم بتوانیم با کشور دوست و برادر افغانستان، اسلام واقعی را به مردم دنیا نشان دهیم.

وی با تشریح مشترکات کشورهای ایران و افغانستان اظهار کرد: مشترکات زیادی همچون زبان، دین، فرهنگ و مرزهای مشترک با افغانستان داریم اما متاسفانه شاهد هستیم کمترین استفاده را از این ظرفیت‌های مشترک می‌کنیم که می‌توانیم در تولید علم و بحث های تجاری صنعتی با تبادل کالا و اطلاعات بپردازیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی استان کرمان را بهشت معادن کشور دانست و بیان کرد: استان کرمان در بخش معدن دارای رشته‌های مختلف علمی، فنی و معدنی در دانشگاه‌های سراسر استان است که با توجه به غنای معدنی افغانستان می‌توان از وجود دانشگاه‌های ایران استفاده کرد.

وی ادامه داد: نیاز است که بتوانیم تحصیلات برای دانشجویان افغانی در ایران فراهم کنیم که در این راستا مذاکرات خوبی در دولت تدبیر و امید با وزیر تحصیلات عالیه کشور افغانستان صورت گرفته است و مجلس نیز این آمادگی را دارد که بتواند این راه ارتباطی را باز کرده و بیشترین جذب دانشجوی افغانی را در کشور داشته باشیم.

محمدی انارکی با بیان این مطلب که رفسنجان در مسیر خیزش بزرگی قرار گرفته است، اظهار کرد: در هفته گذشته اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به همراه وزیر اقتصاد و دارایی، هیات همراه و مدیران اقتصادی در شهرستان رفسنجان حضور داشتند، که این حضور نشان دهنده این خیزش است.

وی عنوان کرد: بزرگ‌ترین پروژه فروکروم خاورمیانه با اعتبار ۴۵۰ میلیون دلار در شهرستان رفسنجان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی افتتاح شد که سبب گردید پس از ۷۰ سال موضوع خام فروشی در کشور پایان برسد و کشور به عنوان وارد کننده سنگ کروم در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.